Η Tiffany&Co από το 1837 που ιδρύθηκε μέχρι και σήμερα αποτελεί έναν μαγικό προορισμό όσον αφορά στα κοσμήματα πολυτελείας και είναι ιδιαίτερα γνωστή για τα κοσμήματα με διαμάντια και ασήμι στερλίνας. Μεγάλες προσωπικότητες που έχουν αφήσει ιστορία στο χώρο της showbiz-και όχι μόνο- έχουν αγκαλιάσει την εικονική εταιρεία, όπως η Audrey Hepburn στην ταινία «Breakfast at Tiffany’s» κι ο Andy Warhol που συνεργάστηκε με το brand για τη δημιουργία γιορτινών καρτών.
Εν έτει 2018 κι ακολουθώντας την εκσυγχρονισμένη τεχνολογικά εποχή, η Tiffany εισήγαγε στο κατάστημά της στο Λονδίνο ένα μηχάνημα αυτόματης πώλησης στο αγαπημένο Tiffany μπλε χρώμα. To Tiffany&Co Coven Garden Style Studio, άλλωστε, είναι φτιαγμένο για να προσφέρει μία ιδιαίτερη αγοραστική εμπειρία στους πελάτες, με έμφαση στην έκφραση και στη δημιουργικότητα.
«Έχουμε ενσωματώσει μοναδικά παιχνιδιάρικες βιτρίνες που αντικατοπτρίζουν το πνεύμα και το χιούμορ του σχεδίου της Tiffanyγια να δημιουργήσουμε έναν μοναδικό, εμπειρικό προορισμό», είπε ο αντιπρόεδρος, creative director και creative visual merchandising, Richard Moore.
Το κατάστημα δίνει επίσης τη δυνατότητα στο κοινό να χαράξει σύμβολα ή μονογράμματα σε συγκεκριμένα προϊόντα μέσω του #MakeItTiffany και είναι εξοπλισμένο με τις πιο όμορφες κι επιθυμητές συλλογές του οίκου, όπως την «Tiffany City Hard Wear».
«Το κατάστημα θα έρθει στη ζωή μαζί με ένα εν εξελίξει πρόγραμμα για ενθουσιώδη και ποικίλα events, καλωσορίζοντας τους δημιουργικούς καινοτόμους του Λονδίνου, συμπεριλαμβανομένων σεμιναρίων styling, παραστάσεων, εγκαταστάσεων τέχνης και κινουμένων σχεδίων», αναγράφεται στο site.
Λίγους μήνες πριν, η Tiffany&Co κατέκλυσε τους δρόμους της Νέας Υόρκης, βάφοντας τα ταξί με το εικονικό της μπλε χρώμα, όπως επίσης και τους σταθμούς του μετρό. Η πρωτοβουλία έγινε στα πλαίσια του λανσαρίσματος της νέας συλλογής της Tiffany, Paper Flowers.