Η κατά πολλούς «επική» performance της στο Super Bowl της προηγούμενης Κυριακής ήταν υπέρ-αρκετή για να μαγέψει το πιστό της fan club αλλά και για να μυήσει νέους θαυμαστές στην τέχνη της. Εάν σε αυτό προσθέσουμε και την ανακοίνωση της παγκόσμιας περιοδείας της μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο Instagram, τότε πραγματικά κανένα παράπονο δεν μπορεί να έχει ο μουσικός κόσμος για τα όσα του προσφέρει η διάσημη ερμηνεύτρια.
Η ίδια, όμως, η Lady Gaga φαίνεται να μην αρκείται σε αυτά τα «ολίγα», αφού λίγο μετά έφτασαν τα νέα της γυναικείας αγαπημένης εταιρίας κοσμημάτων «TiffanyandCo.», η οποία έχρισε τη διάσημη τραγουδίστρια πρωταγωνίστρια της τελευταίας της καμπάνιας. Άλλωστε, δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρία χρησιμοποιεί μία διάσημη κυρία για την προώθηση της συλλογής της, αφού πριν από τη Lady Gaga είχαν προηγηθεί η Christy Turlington, η Lupita Nyong’o, η Elle Fanning, η Daria Werbowy και άλλες.
Η εν λόγω καμπάνια ακούει στο όνομα «Tiffany Hard Wear» και περιλαμβάνει πιο τολμηρά για το brand κομμάτια, αποτελούμενα από ιδιαίτερες αλυσίδες, κλειδαριές και μικροσκοπικές μπάλες κατεδάφισης. Η προέλευση της έμπνευσης, όμως, είναι μία και μάλιστα όχι άλλη από ένα unisex βραχιόλι της ίδιας της Tiffany&Co. που λανσαρίστηκε το 1971.
Η συλλογή θα είναι διαθέσιμη από τις 28 Απριλίου ενώ μία πρώτη ματιά μπορείτε να έχετε στο site και στο video που ακολουθεί: