Δεν νομίζω ότι έχω γνωρίσει άνθρωπο που να μην ξεκινά την μέρα του με καφέ και να μην τη συνεχίζει με το ίδιο ρόφημα. “Έρχεται” με τόσες διαφορετικές παραλλαγές, σε τόσες διαφορετικές γεύσεις, υπάρχει σε πολλά είδη και έχουν δημιουργηθεί τόσες συσκευές για να μπορούμε να τον φτιάχνουμε. Ο καφές είναι ίσως το μόνο πράγμα που μας αφήνουν να δοκιμάσουμε από πολύ μικρή ηλικία και χάρη σε αυτόν νιώθουμε ότι μπαίνουμε στον κόσμο τον “μεγάλων”. Εξάλλου οι περισσότεροι στην εφηβεία μας νιώθουμε ότι έχουμε αρχίσει και μεγαλώνουμε, όταν βγαίνοντας έξω παραγγέλνουμε το πρώτο μας φλιτζάνι καφέ.
Για μένα, ο καφές είναι από τα πιο αγαπημένα πράγματα στην καθημερινότητα μου. Η μυρωδιά του, η διαδικασία παρασκευής του. Μπορείς να με πεις “καφεομανή” … Ίσως για αυτό και να αγαπώ τόσο πολύ τα Starbucks. Με τις υπέροχες κούπες και τον φρεσκοκομμένου καφέ τους, που μπορώ πάντα να παραγγείλω Grande μέγεθος. Γενικά με το συγκεκριμένο κατάστημα για πολλούς διαφορετικούς και προσωπικούς λόγους αισθάνομαι ιδιαίτερα δεμένη!
Για αυτό όταν είδα αυτο το τελείως διαφορετικό υποκατάστημα, που δεν θυμίζει σε τίποτα τα κλασσικά Starbucks σκέφτηκα να το μοιραστώ μαζί σας. Αυτό είναι ένα “pop-up” κατάστημα καφέ Starbucks στο Τόκυο, το οποίο σχεδιάστηκε από το ιαπωνικό design studio Nendo. Βασίζεται στην ιδέα της βιβλιοθήκης, όπου οι πελάτες παραγγέλλουν το «ποτό» που θέλουν παίρνοντας συγχρόνως βιβλία στο πάγκο παραγγελιών. Από το δάπεδο μέχρι την οροφή υπάρχουν ράφια με επένδυση που ακλουθούν την καμπύλη του κτηρίου, ράφια γεμάτα με βιβλία από εννέα διαφορετικά χρωματιστά καλύμματα, τα οποία αντιπροσωπεύουν κάθε ένα από τα είδη των ποτών που σερβίρονται.
Οι πελάτες κλήθηκαν να διαβάσουν για τα διάφορα είδη καφέ, από τα καλύμματα των κενών διαφορετικών βιβλίων, πριν από την ανταλλαγή με ένα αντίστοιχο ποτό. Με τον καφέ του, ο κάθε πελάτης έχει τη δυνατότητα να κρατήσει το κάλυμμα για να μπορέσει να το προσαρμόσει στη δική του φιάλη Starbucks.
«Η «βιβλιοθήκη» προσκαλεί τους επισκέπτες να επιλέξουν έναν espresso, όπως θα έκαναν με ένα βιβλίο και ο στόχος του είναι να “μπουν” στο κόσμο του καφέ όπως θα έμπαιναν σε έναν φανταστικό κόσμο» λέει ο Nendo. Τα «βιβλία και ο καφές είναι τα δύο σημαντικά τμήματα της καθημερινής ζωής έτσι ώστε να δημιουργηθεί μία σύνδεση ανάμεσα στα δύο».
Ενημερωτικά, το κατάστημα άνοιξε στις αρχές του Σεπτεμβρίου στο Omotesando.
Πηγή: http://www.dezeen.com/