Μ.Βρετανία: Το Youtube «νικά» το Facebook και το Google στους νέους

YoutubeTo Youtube ψηφίστηκε ως το πρώτο site που προτιμάται από τις ηλικίες 16 έως 24 ετών, ξεπερνώντας το Facebook και το Google. Την ίδια στιγμή το Twitter, το Red Bull και το Spotify αδυνατούν να φτάσουν στα πενήντα πρώτα.

Τα βραβεία σηματοδοτούν τη δεύτερη χρονιά της έκθεσης Youth 100 που διεξάγεται από την ομάδα Voxburner.
Το Youtube βρέθηκε στην πρώτη θέση για δεύτερη συνεχή χρονιά, με το Amazon να ακολουθεί στη δεύτερη θέση, το Google στην Τρίτη, το BBC στην τέταρτη και το Ben & Jerry’s της Unilever στην πέμπτη θέση.
Για τα αποτελέσματα διενεργήθηκε καταμέτρηση 2.569 μαθητών και φοιτητών στο Ηνωμένο Βασίλειο, προκειμένου να δουν τις προτιμήσεις των ατόμων αυτών σε εταιρείες. Παράλληλα, νεότερα παιδιά συμμετείχαν στην έρευνα του Tinkhouse «State of Youth Nation», σε συνεργασία με τη Youth 100 ώστε να βρουν πώς μία φίρμα κερδίζει το ενδιαφέρον των νέων.
Σύμφωνα με την έρευνα, η Coca Cola, που έχει νέους ως target group, έρχεται στην 20η θέση, πίσω από το Facebook που βρίσκεται στην έβδομη θέση και τη Wikipedia στην ένατη, τη στιγμή που το Skype, τα Doritos και τα Boots είναι εκτός της πρώτης δεκάδας.

 

ConverseH Coca Cola βέβαια βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας των μη αλκοολούχων ποτών, ενώ η Converse φιγουράρει πρώτη στις εταιρείες ρουχισμού και το BBC κερδίζει τα άλλα μέσα ενημέρωσης στην κατηγορία του.
Οι συμμετέχοντες σκιαγράφησαν «μία εταιρεία με την οποία μπορούν να έχουν σχέση» ως ένα βασικό λόγο ώστε να την προτιμήσουν. Επίσης οι τιμές και η στρατηγική του Marketing ώστε «να τους διασκεδάσει» ήταν ακόμη ένας παράγοντας.
Το 75% περίπου των συμμετεχόντων είπαν πως ξοδεύουν περισσότερη ώρα στα social media παρά με τους καθηγητές ή τους γονείς τους, ενώ ένα 38% είπε πως «τσεκάρουν» τα κοινωνικά δίκτυα κάθε λίγες ώρες.
O Luke Mitchell, επικεφαλής της έκθεσης Voxburner είπε: «Το Youtube ήρθε πάλι πρώτο λόγω της ευρείας χρησιμότητας που προσφέρει στην καθημερινότητα των νέων – από μουσική έως πληροφόρηση και διασκέδαση – και λόγω του γεγονότος πως παρέχει μία υψηλής ποιότητας εμπειρία σχεδόν κάθε φορά. Η μεγάλη έκθεση στο περιεχόμενο του Youtube έρχεται μέσω των αναρτήσεων. Οι νέοι είτε εμπνέονται, είτε διασκεδάζουν είτε πληροφορούνται κάθε φορά, δημιουργώντας έτσι έντονα συναισθήματα.»
Η κατάταξη έχει ως εξής:

Top 100 youth brands
1 YouTube
2 Amazon
3 Google
4 BBC
5 Ben & Jerry’s
6 Cadbury
7 Facebook
8 Pringles
9 Wikipedia

10 Channel 4
11 Cancer Research
12 eBay
13 PayPal

14 Walkers
15 Sony
16 McCoys
17 Doritos
18 Apple
19 Skype
20 Coca-Cola

21 Comic Relief
22 Haribo
23 Domino’s

24 Kettle Chips
25 Heinz Beans
26 Hovis
27 Pizza Hut
28 H&M
29 Microsoft

30 Nando’s
31 Boots
32 Vaseline
33 Pizza Express
34 Innocent
35 Costa
36 Wetherspoons
37 Greggs
38 HMV
39 Coco Pops
40 Subway
41 E4
42 Warburtons
43 Waterstone’s
44 McDonald’s
45 Kingsmill
46 Ikea
47 Samsung
48 Odeon

49 Lucozade
50 Argos
51 Primark
52 New Look
53 Alton Towers
54 National Rail
55 Converse
56 WH Smith
57 EA Games
58 Morrisons
59 Krispy Kreme
60 Twitter
61 Visa

62 Cineworld
63 Smirnoff
64 Dove
65 Millie’s Cookies
66 NUS
67 Kopparberg
68 Andrex
69 Sure
70 Starbucks
71 Cathedral City
72 McCain
73 Adobe
74 Durex
75 Spotify

76 Ticketmaster
77 Vue
78 TK Maxx
79 Oxfam
80 Gillette
81 Pepsi Max
82 TopShop

83 Vans
84 River Island
85 The Body Shop
86 Dell
87 Uncle Ben’s

88 Play.com
89 Asos
90 Thorpe Park
91 KFC
92 Red Bull
93 Special K
94 LoveFilm
95 National Express
96 Movember
97 Waitrose
98 Absolut Vodka
99 Schuh
100 Zara

Πηγή: http://www.marketingmagazine.co.uk

You may also like