Ο… Μίκυ Μάους στρέφεται κατά των ταχυφαγείων. Την απόφασή της να απαγορεύσει τη διαφήμιση «ανθυγιεινής τροφής» στα προγράμματά της στην τηλεόραση, το ράδιο και το διαδίκτυο ανακοίνωσε την Τρίτη η Walt Disney.
Η θρυλική αμερικανική εταιρεία εξήγησε την απόφασή της, επισημαίνοντας την αναγκαιότητα να καθιερωθούν νέες πρότυπα διατροφής λόγω του όλο και οξύτερου προβλήματος της παιδικής παχυσαρκίας στις ΗΠΑ.
Την απόφαση της Walt Disney χαιρέτισε η πρώτη κυρία των ΗΠΑ Μισέλ Ομπάμα, η οποία δήλωσε ότι «αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού».
“Με τη νέα αυτή πρωτοβουλία, η Disney κάνει ό,τι δεν έχει κάνει ποτέ πριν μεγάλη εταιρεία μέσων μαζικής ενημέρωσης», δήλωσε ο Ομπάμα.
Σύμφωνα με μελέτη, που δημοσιεύθηκε τη Δευτέρα στο περιοδικό Pediatrics, στις ΗΠΑ το ποσοστό των εφήβων ηλικίας 12 έως 19 που πάσχει από διαβήτη τύπου 2 ή προ-διαβήτη σχεδόν τριπλασιάστηκε από 9% το 1999 σε 23% το 2008.
Σχεδόν το 40% των παιδιών στα δημόσια σχολεία της Νέας Υόρκης είναι υπέρβαροι ή παχύσαρκοι διατρέχοντας σοβαρό κίνδυνο για διαβήτη.
Η απαγόρευση πάντως θα εφαρμοστεί από το 2015, καθώς υπάρχουν συμφωνίες που βρίσκονται σε εξέλιξη, ενώ πολλά θα εξαρτηθούν από το τι χαρακτηρίζει η Walt Disney ως «ανθυγιεινή τροφή». Η απόφαση αναμφίβολα θα κοστίσει στην εταιρεία, καθώς οι παρασκευαστές fast food και ζαχαρούχων αναψυκτικών δαπανούν περίπου 1 δισ. δολάρα ετησίως για διαφήμιση στο κοινό κάτω των 12 ετών.
Πηγή: http://www.skai.gr