Οι ημέρες που πέρασαν ήταν γεμάτες νέα από τον κόσμο της μόδας, άλλα μικρά και άλλα μεγάλα. Ελάτε να δούμε μαζί τους σημαντικότερους τίτλους των ειδήσεων!
Παγκόσμια πρεμιέρα: Δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι η ταινία αυτή θα αποτελέσει φαβορί για κάποιο βραβείο ή ότι θα κερδίσει την συμπάθεια του κοινού, σίγουρα όμως η καμπάνια μάρκετινγκ που την συνόδευσε ήταν εντυπωσιακή από πλευράς μεγέθους και στρατηγικής κλιμάκωσης. Ένα βιβλίο μάλλον κακογραμμένο, δύο πρωταγωνιστές μάλλον αδιάφοροι – οι οποίοι μάλιστα λέγεται ότι με το ζόρι μιλάνε μεταξύ τους – και το αποτέλεσμα στην μεγάλη οθόνη… μάλλον ξενέρωτο; Η Dakota Johnson ωστόσο εμφανίστηκε στην πρεμιέρα της ταινίας στην Berlinale με μαύρη τουαλέτα Christian Dior και το γνωστό βλέμμα «Τι κάνω εγώ εδώ;» που συνοδεύει κάθε της εμφάνιση. Καμία πρωτοτυπία δηλαδή.
Ανθρωπιστική πρέσβειρα: Δεν ξέρουμε ποια είναι η γνώμη σας για την Angelina Jolie, πάντως το γεγονός ότι η ηθοποιός κάνει πράξη το ενδιαφέρον της για θέματα υπεράσπισης των γυναικείων δικαιωμάτων είναι αδιαμφισβήτητο. Απόδειξη ότι λίγες ημέρες πριν στις 10 Φεβρουαρίου εγκαινίασε το Κέντρο για τις Γυναίκες, την Ειρήνη και την Ασφάλεια στο Λονδίνο. Το ίδρυμα θα λειτουργήσει υπό την αιγίδα του London School of Economics και θα προωθεί την ακαδημαϊκή και πρακτική έρευνα ενάντια στην βία κατά των γυναικών σε περιοχές που βρίσκονται εν μέσω πολέμου ή κρίσης.
Εποχή των Όσκαρ: Τα Όσκαρ για άλλη μια φορά πλησιάζουν και τα πρώτα ονόματα παρουσιαστών σιγά – σιγά έχουν αρχίσει να διαρρέουν. Μέχρι στιγμής μάθαμε ότι ανάμεσά τους θα βρίσκονται η Jennifer Aniston, η Sienna Miller και ο Benedict Cumberbatch και αυτό είναι αρκετό για να ανυπομονούμε ήδη για την βραδιά. Μαζί με τους παρουσιαστές όμως αποκαλύφθηκαν και κάποιες λεπτομέρειες για το goodie bag που θα λάβουν οι υποψήφιοι και ναι, είναι τόσο πολυτελές όσο το φαντάζεστε. Το πακέτο αξίας 125.000 δολαρίων και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων πολυτελή ταξίδια όπως παραμονή σε ένα resort της Τοσκάνης και ορειβασία στα καναδικά Rocky Mountains, exclusive προϊόντα ομορφιάς, ένα κολιέ πάνω στο οποίο είναι χαραγμένες οι συντεταγμένες του Dolby Theater, ένα σεμινάριο Life Coaching αξίας 20.0000 δολαρίων (;) και ένα Audi A4 που παραχωρείται στον υποψήφιο για ένα χρόνο. Πράγματι έτσι όλοι κερδίζουν!
Διάσημα ονόματα σχεδιάζουν: Η Fendi ζήτησε από μεγάλα fashion icons της εποχής, όπως την Sarah Jessica Parker, την Rihanna, το μοντέλο Jourdan Dunn, την Rachel Feinstein και την blogger Leandra Medine του Man Repeller να σχεδιάσουν την δική τους Baguette. Το σήμα κατατεθέν του οίκου μόδας μεταμορφώθηκε από τις διάσημες για το στιλ τους γυναίκες της show business και τα έσοδα θα διατεθούν σε φιλανθρωπικά ιδρύματα σε όλο τον κόσμο, όπως το Brain Trauma Foundation που θα υποστηριχθεί από την πώληση της τσάντας της SJP, το Clara Lionel Foundation της Rihanna, και το Sickle Cell Disease Association of America που θα ενισχυθεί από την δημιουργία της Jourdan Dunn.
Μερικά ακόμη news που θέλεις να ξέρεις:
- Ο Bill de Blasio, δήμαρχος της Νέας Υόρκης ανακοίνωσε ότι δρόμος του Μπρονξ θα πάρει το όνομα του Oscar de la Renta, φόρος τιμής στον μεγάλο σχεδιαστή.
- Ο Karl Lagerfeld σχεδιάζει σύντομα να περάσει στις δημιουργίες παιδικής μόδας, και η πρώτη συλλογή του θα παρουσιαστεί την άνοιξη του 2016.
Η Cindy Crawford προκάλεσε πολλές συζητήσεις όταν φωτογραφήθηκε αρετουσάριστη, αλλά δεν είναι αυτή η μόνη της δραστηριότητα. Δείτε εδώ το πρόσφατο ταξίδι της στο Περού με το «ιπτάμενο ιατρείο» της φιλανθρωπικής οργάνωσης Orbis:
- Alexander Vauthier: ο σχεδιαστής που επέλεξαν τόσο η Miley Cyrus όσο και η Ciara για το κόκκινο χαλί των Grammy Awards 2015 και θα θυμόμαστε για το μέλλον.