Αντίο σε έναν μεγάλο μόδιστρο
Oscar de la Renta, ένας πραγματικός κύριος της μόδας, ένας από τους πιο χαρισματικούς σχεδιαστές που υπήρξαν ποτέ, έφυγε από τη ζωή στις 20 Οκτωβρίου αφήνοντας πίσω του οικογένεια, φίλους, συνεργάτες και απλούς θαυμαστές του έργου του να μην μπορούν να νιώσουν τίποτα άλλο παρά θλίψη. Old World Charme, χαρακτήρισαν την γοητεία του όσοι τον ήξεραν και τα social media κατακλύστηκαν με αναφορές και συλλυπητήρια μηνύματα. Οι πριγκιπικές δημιουργίες του είναι γνωστές σε όλους, αυτό όμως που δεν είναι ευρύτερα γνωστό είναι ότι εκτός από χαρισματικός designer, o Oscar de la Renta ήταν ένας υπέροχος οικοδεσπότης, ένας gentleman της παλιάς σχολής που σηκωνόταν πάντα όταν μια γυναίκα έμπαινε στο δωμάτιο, βαθιά ερωτευμένος με την πρώτη του γυναίκα, την οποία δυστυχώς έχασε πρόωρα. Το 1984 υιοθέτησε τον γιο του, Moises, και λίγα χρόνια αργότερα βρήκε ξανά την προσωπική ευτυχία στο πρόσωπο της σχεδιάστριας Annette Engelhard, η οποία έγινε η δεύτερη σύζυγός του και έμεινε δίπλα του μέχρι το τέλος.
Τι μέλλει γενέσθαι όμως με τον οίκο μόδας του; Ο σχεδιαστής που πολεμούσε εδώ και χρόνια τον καρκίνο ανακοίνωσε μόλις πριν από λίγες ημέρες τον διάδοχό του, λες και προαισθανόταν ότι το τέλος πλησίαζε. Ο Peter Copping, πρώην σχεδιαστής στον οίκο Nina Ricci κέρδισε την εμπιστοσύνη του, όπως φαίνεται από τις δηλώσεις του. «Χαίρομαι πραγματικά που ο Peter θα βρίσκεται πια κοντά μας, είναι ένα ξεχωριστό ταλέντο». Μπορεί επομένως η εποχή της αβρότητας να αργοσβήνει, αλλά όπως είχε πει και ο Oscar de la Renta, «Τα ρούχα μετατρέπονται σε μόδα, μόνο όταν φορεθούν από μια γυναίκα». Σίγουρα λοιπόν η αποστολή του κυρίου Copping δεν θα είναι εύκολη, οι αξίες του ιστορικού δασκάλου αποτελούν την καλύτερη πυξίδα.
Watch Hunger Stop
Όταν οι άνθρωποι της μόδας αποφασίζουν να ενισχύσουν έναν καλό σκοπό, το κάνουν πάντα με τον πιο υπέροχο και καλαίσθητο τρόπο. Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα διατροφής, ο Michael Kors με την πρωτοβουλία Watch Hunger Stop αποφάσισε να καταπολεμήσει την πείνα που μαστίζει τον πληθυσμό της γης σε τόσες χώρες. Στα πλαίσια της καμπάνιας περιλαμβάνεται και η πώληση του «100 series Watch», ένα ρολόι σε περιορισμένο αριθμό που προσφέρεται σε τιμή 290 ευρώ ενώ τα 20 ευρώ από κάθε πώληση αφιερώνονται αποκλειστικά στο World Food Program. Η Halle Berry αποτέλεσε το πρόσωπο της καμπάνιας, ενώ με το αντίστοιχο T-shirt που μοιράζεται δωρεάν στις μπουτίκ του σχεδιαστή σε όλο τον κόσμο φωτογραφήθηκαν οι Lily Aldridge, Candice Swanepoel και Chrissy Teigen. Πέρυσι διανεμήθηκαν πέντε εκατομμύρια γεύματα σε παιδιά που είχαν ανάγκη χάρη στην αντίστοιχη πρωτοβουλία και φέτος ο στόχος είναι τα δέκα εκατομμύρια γεύματα. Μπορούμε μόνο να ευχηθούμε καλή επιτυχία!
Beyonce and Top Shop: Μέρος δεύτερο
Ανακοινώθηκε μόλις λίγες ημέρες πριν: Η Beyonce και το βρετανικό fashion brand σχεδιάζουν να δημιουργήσουν ένα ξεχωριστό brand, αφιερωμένο αποκλειστικά στην διάσημη σταρ. To νέο label θα ονομάζεται Parkwood Topshop Athletic Ltd., θα περιλαμβάνει την 50-50 συμμετοχή των δύο συνεργατών και θα ειδικεύεται στο streetwear.
Για το λανσάρισμα θα πρέπει να περιμένουμε αρκετά ακόμη, μια που έχει προγραμματιστεί για το φθινόπωρο του 2015, αλλά μέχρι τότε τι άλλες πληροφορίες έχουμε; Ο Philip Green, ιδιοκτήτης του Topshop εξηγεί: «Δεν πρόκειται ουσιαστικά για συνεργασία, είναι περισσότερο η οικοδόμηση μιας μάρκας και μιας επιχείρησης, μιας κανονικής ξεχωριστής επιχείρησης με δικά της επιχειρηματικά κόστη και γραφεία». Πώς προέκυψε αυτή η ιδέα; Η Beyonce δήλωσε: «Αγαπούσα πάντα το Topshop για τις αξίες και την προοδευτική του στάση και σκοπεύω να συνεργαστώ προσωπικά με την ομάδα του για να δημιουργήσουμε μια συλλογή που θα έχει στιλ αλλά θα είναι παράλληλα και άρτια από τεχνικής άποψης».
Φαίνεται ότι η Queen B βρήκε άλλο έναν τρόπο να γίνει ακόμη πλουσιότερη!