Αλήθεια, πόσο προσέχετε τον εαυτό σας; Και δεν σας ρωτώ αν τρώτε υγιεινά ή αν πηγαίνετε στο γιατρό. Αν κι αυτό είναι μέρος της φροντίδας… αλλά τον τελευταίο χρόνο, σας φροντίζετε; Ως γυναίκες, ως μαμάδες, έχετε προτεραιότητα -έστω κάποιες στιγμές τον εαυτό σας; Κάνετε κάτι για εσάς;
Κορώνα, μάσκα, γάντια, μέτρα. Λέξεις της καθημερινότητας μας. Κι όμως τον τελευταίο χρόνο άμεσα συνεδεδεμένες με τον κορονοϊο. Υπο φυσιολογικές συνθήκες όμως; Έχουν άμεση σχέση με το στυλ… τη μόδα! Μήπως θα έπρεπε να τις ξαναθυμηθούμε με τη σωστή τους έννοια;
Κι αυτός είναι ο στόχος της νέας καμπάνιας του Dove. To ερώτημα που τέθηκε σε αληθινές γυναίκες -της διπλανής πόρτας- ήταν το παρακάτω.
“Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι όταν διαβάζεις τις τέσσερις αυτές λέξεις;”
Στόχος; Να υπενθυμίσει τη σημασία της προσωπικής φροντίδας, μια έννοια πολύτιμη, που οι περισσότερες από εμάς έχουμε ξεχάσει. Στην καμπάνια πρωταγωνιστούν αληθινές γυναίκες που ζουν στην Ελλάδα, η καθεμία με τη δική της ξεχωριστή ομορφιά, μακριά από κανόνες και στερεότυπα. Οι πρωταγωνίστριες βρίσκονται σε έναν χώρο που συμβολίζει την παραμελημένη ομορφιά, προκειμένου να κάνουν μια μικρή «συνέντευξη», χωρίς όμως να φαντάζονται τι θα ακολουθήσει. Όλες δίνουν τις αυθόρμητες απαντήσεις τους γύρω από λέξεις που υποδηλώνουν φροντίδα ή ομορφιά, με τις απαντήσεις τους όμως να έχουν τελείως διαφορετικό νόημα από το αναμενόμενο!
Το Dove πιστεύει ότι η ομορφιά είναι πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους. Γι’ αυτό θέλει να εμπνεύσει και να κινητοποιήσει τις γυναίκες να εντάξουν την προσωπική φροντίδα ξανά στην καθημερινότητά τους. Γιατί ο εαυτός μας είναι ο πιο πολύτιμος σύμμαχός μας και είναι στο χέρι μας να τον φροντίζουμε κάθε ημέρα, μέσα από μικρές στιγμές αυτοφροντίδας που είναι ικανές να κάνουν τη διαφορά.