Τον Μάιο είχαν ξεκινήσει οι φήμες ότι ο, μπαμπάς με τον δικό του «προσωπικό παιδικό σταθμό», Brad Pitt θα είναι το νέο πρόσωπο για τον οίκο Chanel και για το θρυλικό άρωμα Νο.5.
Στις 15 Οκτωβρίου λοιπόν θα γίνει «η αποκάλυψη» του διαφημιστικού σποτ, το οποίο – μετά από τόσα χρόνια και τόσες γυναίκες που το έχουν παρουσιάσει – είναι η πρώτη φορά που ένας άντρας παίρνει την σκυτάλη και αυτό από μόνο του είναι ενδιαφέρον. Όταν μάλιστα προσθέσεις ότι αυτός ο άντρας είναι ένας από τους όμορφους, γοητευτικούς και τους πιο περιζήτητους ηθοποιούς ever, τότε το μυστήριο για το αποτέλεσμα ειναι ακόμα μεγαλύτερο!
Ένας άνδρας μπορεί να φαίνεται μια επιλογή-έκπληξη για ένα κλασσικό γυναικείο άρωμα με 91 χρόνια ιστορίας , αλλά ο οίκος Chanel θεωρεί ότι είναι ο ιδανικός συνδυασμός. «Για να διατηρηθεί ένας θρύλος ζωντανός , μπορείτε πάντα να αλλάξετε την άποψή του», δήλωσε ο Andrea d’ Avack, πρόεδρος των αρωμάτων Chanel και του τμήματος ομορφιάς. «Είναι η πρώτη φορά που έχουμε έναν ανδρα να μιλάει για το άρωμα των γυναικών. Πιστεύουμε πολύ ότι το άρωμα είναι μια αποπλάνηση μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκα και το No.5 είναι το πιο δυνατό μας “χαρτί” Είμαστε πρόθυμοι να πραγματοποιήσουμε τις προϋποθέσεις που χρειάζονται για να κρατηθεί σε αυτό το επίπεδο».
Οι μέχρι τώρα τηλεοπτικές διαφημίσεις του αρώματος φημιζόντουσαν για την κινηματογραφική αίσθηση της αφήγησης. Με “τρανταχτά ονόματα” όπως η Νικόλ Κίντμαν, σε μια Moulin Rouge σκηνοθεσία του Baz Luhrman και η Audrey Tatou (η οποία ερμήνευσε την Coco Chanel στην ταινία Coco Chanel) σε μία περιπέτεια όπου ταξίδεψε με το Orient Express και τελικά ανακάλυψε την αληθινή αγάπη.
Ο D’Avack δεν μοιραζεται πολλές λεπτομέρειες της καμπάνιας με τον Brad Pitt αλλά τελικά το Women Wears Daily κατάφερε να μάθει ότι ο σκηνοθέτης που κρύβεται πίσω από τα γυρίσματα είναι ο Joe Wright (σκηνοθέτης της “Εξιλέωσης”, “Υπερηφάνεια και Προκατάληψη” και “Άννα Καρένινα” ). Ο Brad από τη μεριά του, απευθύνεται στον θεατή που υποθέτει ότι είναι γυναίκα αλλά τελικά αποκαλύπτεται ότι είναι μία μυρωδιά.
Ο Wright έχει εργαστεί σε αρκετές διαφημίσεις με τον οίκο Chanel συμπεριλαμβανομένων και εκείνων με πρωταγωνίστρια την συχνή συνεργάτιδα του Keira Knightley για το άρωμα Coco Mademoiselle. Ο D’Avack είπε: «Πιστεύουμε ότι αυτή η δυναμική, σύγχρονη καμπάνια θα κάνει τους ανθρώπους να σκέφτονται με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο για No.5». Κάτι που μας κάνει να πιστεύουμε ότι έχει απόλυτο δίκιο, καθώς η πρωτοτυπία και η επιλογή του προσώπου είναι κάτι που σίγουρα θα τους ανταμείψει.