Η εποχή των σχολικών πάρτυ ξεκίνησε δυναμικά και μπορώ να το επιβεβαιώσω από προσωπική πείρα, καθώς ήδη το προηγούμενο σαββατοκύριακο είχαμε να πάμε σε δύο. Την Κυριακή που μας έρχεται… ακολουθεί το επόμενο. Ο Παύλος και οι συμμαθητές του είναι ακόμα σε μία ηλικία που αποζητά το παιχνίδι και στη συνέχεια τα βιβλία.
Οπότε, όπως καταλαβαίνετε, δεν είναι πάντα εύκολο να βρούμε το κατάλληλο παιχνίδι για το κάθε παιδί και τις ανάγκες του. Τα Public έρχονται να μας λύσουν τα χέρια σε αυτό το “πρόβλημα” με μία εφαρμογή που αλλάζει τον τρόπο επιλογής και αξιολόγησης των παιδικών παιχνιδιών!
Τα Public, η Νο 1 ελληνική αλυσίδα καταστημάτων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας με 54 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, εντάσσουν στην ευρύτερη επιχειρηματική τους στρατηγική για το παιδί και την οικογένεια, τη νέα συνεργασία με το διεθνώς αναγνωρισμένο οργανισμό Gordon Hellas.
Όπως μάθαμε χθες στην συνέντευξη τύπου που διοργανώθηκε στο Μουσείο Μπενάκη, η Gordon Hellas είναι επίσημος εκπρόσωπος του GordonTraining International, που ιδρύθηκε το 1962 από τον τρεις φορές υποψήφιο για Νόμπελ Ειρήνης, Dr. Thomas Gordon, και εξειδικεύεται στην ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας.
Επενδύοντας περαιτέρω στην ανάπτυξη της κατηγορίας των παιδικών παιχνιδιών, τα Public, σε συνεργασία με την επιστημονική ομάδα που συνέταξε η Gordon Hellas, προχώρησαν σε μία καινοτόμο πρωτοβουλία, η οποία αφορά στην κατηγοριοποίηση των παιχνιδιών βάσει της ηλικίας και του τύπου ευφυΐας που συνδέεται με το κάθε παιχνίδι.
Η μεθοδολογία βασίστηκε στη θεωρία των«πολλαπλών ευφυϊών» του καθηγητή Howard Gardner, ο οποίος είναι σύμβουλος σε θέματα εκπαίδευσης του αμερικανικού Υπουργείου Παιδείας. Σύμφωνα με τη θεωρία αυτή, που στηρίζεται σε ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών μελετών,κάθε άτομο διαθέτει 8 ανεξάρτητους και στενά συνδεδεμένους τύπους ευφυΐας– την περιβαλλοντική, τη διαπροσωπική, τη λεκτική/γλωσσική, τη μουσική, τη χωρική/οπτική, τη μαθηματική/λογική, την ενδοπροσωπική και τη σωματική. Οι 8 τύποι ευφυΐας είναι εξίσου σημαντικοί, όχι όμως το ίδιο ανεπτυγμένοι σε κάθε άτομο.
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ: Μπαίνετε στο site των public και στην πρώτη σελίδα μπορείτε να επιλέξετε μέσω της εφαρμογής την ηλικία και τη ευφυΐα που σας ενδιαφέρει να αναπτύξετε με την αγορά του παιχνιδιού, κι αμέσως σας δίνετε μία τεράστια επιλογή για αγορές. Με δύο λοιπόν κινήσεις έχετε βρει το κατάλληλο παιχνίδι και μαθαίνετε παράλληλη ποιες λειτουργίες ενεργοποιείτε με την αγορά του.
Η κατηγοριοποίηση όλων των παιχνιδιών έχει εφαρμοστεί και σε 4 καταστήματα Public (Γλυφάδα, Κολωνάκι, The Mall, Πυλαία)με ειδικές σημάνσεις. Ταυτόχρονα, το έμπειρο και εκπαιδευμένο προσωπικό, είναι στη διάθεση των καταναλωτών για να τους κατευθύνει στην αναζήτηση αυτή.
Τα Public αποτελούν έναν ιδανικό προορισμό για το παιδί, προσφέρουν μία ολοκληρωμένη πρόταση μέσα από 98.000 επώνυμα, ποιοτικά προϊόντα. Με την καθοδήγηση του άρτια εκπαιδευμένου προσωπικού,ο επισκέπτης μπορεί να βρει βρεφικά είδη, παιδικά παιχνίδια, σχολικά βιβλία και είδη, CD& βινύλια, βιβλία και Comics αλλά και ταινίες σε μεγάλη ποικιλία και εύρος τιμών.
Και κάτι που δεν ήξερα… Με στόχο να συμβάλλουν στην καλλιέργεια των δεξιοτήτων τους και να δημιουργήσουν αφορμές για την ενίσχυση της σχέσης γονέα –παιδιού, τα Public οργανώνουν σε ετήσια βάση πάνω από 700 εκδηλώσεις και εργαστήρια σε όλα τα καταστήματα της Αθήνας και της επαρχίας.
Τα Public αναγνωρίζουν ότι το παιχνίδι είναι η γλώσσα των παιδιών και τα παιχνίδια είναι οι λέξεις τους και προτρέπουν όλους εσάς να δείτε το παιχνίδι… αλλιώς!