Για του λόγου το αληθές βλέπετε τη διάσημη ηρωΐδα του «Sex and the City», Carrie Bradshaw-μία «κινητή διαφήμιση» της Apple μέσα από το δημοφιλές σήριαλ- όπως φαίνεται στο ακόλουθο capture να χρησιμοποιεί ένα αντίστοιχο laptop με ανάποδο το σήμα της apple.
O ακριβής λόγος για τον οποίο το λογότυπο με το «μήλο» είχε τοποθετηθεί κατ’ αυτόν τον τρόπο στα παλαιότερα notebooks της Apple φαίνεται πως έρχεται τώρα στη δημοσιότητα από τον Joe Moreno, έναν πρώην μηχανικό web εφαρμογών που συνεργαζόταν με την Apple, ο οποίος έγραψε στο blog του τη σχετική ιστορία…
Ο Moreno σημειώνει ότι η «ανάποδη» τοποθέτηση του λογοτύπου ήταν αποτέλεσμα εκτενών συζητήσεων ανάμεσα στην ομάδα σχεδίασης της Apple σχετικά με το θέμα αυτό. Είχαν παρατηρήσει ότι, σε περίπτωση που ο χρήστης βλέπει το λογότυπο σε κανονική θέση όταν το laptop είναι κλειστό, τότε είναι φυσικό να είναι αυτό ανάποδα όταν το καπάκι βρίσκεται επάνω. Αν, πάλι, το λογότυπο τοποθετηθεί ώστε να το βλέπει κανείς κανονικά όταν το laptop είναι σε όρθια θέση, τότε εμφανίζεται ανάποδα στο χρήστη όταν το κοιτάει κλειστό. Και η τελευταία περίπτωση δημιουργούσε προβλήματα, καθώς πολλοί χρήστες έβλεπαν το «ανάποδο» λογότυπο και προσπαθούσαν να ανοίξουν το καπάκι του laptop από τη… λάθος πλευρά. Ο CEO της Apple, Steve Jobs, σε μια προσπάθεια να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία για τον αγοραστή των προϊόντων του, αποφάσισε ότι αυτό είναι πρόβλημα, έτσι το λογότυπο της αμερικανικής εταιρείας τοποθετήθηκε αρχικά ανάποδα, για να μην μπερδεύει το χρήστη κατά το άνοιγμα.
Φαίνεται όμως ότι, όπως έδειξε η ιστορία, αυτή η απόφαση ανατράπηκε μέσα σε λίγα χρόνια… «Το να ανοίξει κάποιος έναν υπολογιστή από τη λάθος πλευρά είναι ένα πρόβλημα που διαρκεί μερικά δευτερόλεπτα. Ωστόσο, το να βλέπει ένα ανάποδο λογότυπο είναι ένα πρόβλημα που διαρκεί επ’ αόριστον» παρατηρεί ο Moreno στo blog του, δίνοντας μία καλή εξήγηση για τη γρήγορη αλλαγή στην αρχική απόφαση της Apple για το θέμα. Σε κάθε περίπτωση, όμως, αποδεικνύεται για ακόμη μία φορά η σημασία της αμερικανικής εταιρείας στη λεπτομέρεια, κάτι που τη χαρακτηρίζει από τη στιγμή που τη γνωρίσαμε. Αλήθεια, μια και αναφερθήκαμε στο ζήτημα, εσείς πώς προτιμάτε το λογότυπο της Apple στο μηχάνημά σας;
Πηγή: http://www.digitallife.gr