Το facebook συναγωνίζεται σε “πληθυσμό” την Κίνα

Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ, ιδρυτής της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης, ανακοίνωσε ότι τουλάχιστον ένα δισ. χρήστες μπαίνουν κάθε μήνα στην ιστοσελίδα. Η μέση ηλικία ενός χρήστη είναι τα 22 χρόνια. 600 εκατ. άτομα έχουν εγκαταστήσει την εφαρμογή στο κινητό τους

Αν ήταν χώρα θα ήταν η τρίτη μεγαλύτερη στον κόσμο. Το Facebook, η ψηφιακή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, ξεπέρασε το «φράγμα» του ενός δισεκατομμυρίου «κατοίκων» καθιστώντας το τη μεγαλύτερη εικονική κοινότητα του Διαδικτύου.
Οπως ανακοίνωσε μέσω του λογαριασμού του στο Facebook ο ιδρυτής του, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, τουλάχιστον ένα δισεκατομμύριο χρήστες μπαίνουν στην ιστοσελίδα κάθε μήνα και μέχρι τώρα έχουν μοιραστεί μεταξύ τους 1,13 τρισεκατομμύρια «μου αρέσει», 219 δισεκατομμύρια φωτογραφίες και 17 δισεκατομμύρια ενημερώσεις τοποθεσίας.

Μεταξύ των στοιχείων που έδωσε στη δημοσιότητα είναι ότι η μέση ηλικία ενός χρήστη είναι τα 22 χρόνια και ότι 600 εκατομμύρια άτομα έχουν εγκαταστήσει την εφαρμογή στο κινητό τους τηλέφωνο.
Το επόμενο μεγάλο στοίχημα για την ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης είναι από πού θα προέλθουν οι επόμενοι χρήστες, οι οποίοι θα δώσουν ακόμη μεγαλύτερη οικονομική αξία στην επιχείρηση, καθώς η μετοχή της βρίσκεται σε φθίνουσα πορεία. [quote_right]«Το να βοηθάς ένα δισεκατομμύριο ανθρώπους να συνδέονται μεταξύ τους είναι εκπληκτικό, συγκινητικό και αποτελεί μακράν αυτό για το οποίο αισθάνομαι τη μεγαλύτερη υπερηφάνεια στη ζωή μου» έγραψε ο Ζούκερμπεργκ, ευχαριστώντας την κοινότητα των χρηστών και υποσχόμενος ότι θα εργάζεται καθημερινά για να κάνει το Facebook ακόμη καλύτερο.[/quote_right]Μέχρι στιγμής το Facebook χρησιμοποιείται από το 45% του πληθυσμού στη Βόρεια Αμερική, το 42% στην Αυστραλία, το 30% στην Ευρώπη, το 34% στη Νότια Αμερική το 7% στην Ασία και το 5% στην Αφρική, ενώ οι χώρες με τη μεγαλύτερη συγκέντρωση χρηστών είναι οι ΗΠΑ, η Ινδία, η Βραζιλία, το Μεξικό και η Ινδονησία. Αυτό σημαίνει ότι το Facebook δεν έχει αρκετή διείσδυση στις δύο μεγαλύτερες αγορές του κόσμου, την Κίνα και τη Ρωσία, όπου όσοι χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο δείχνουν μεγαλύτερη προτίμηση στις εγχώριες παραλλαγές του γνωστού κοινωνικού δικτύου.
Επικοινωνιακή «επίθεση»

Ο Mr. Facebook έχει ήδη επιχειρήσει να κάνει μια επικοινωνιακή «επίθεση» στη Ρωσία, όπου συναντήθηκε με τον πρωθυπουργό Ντμίτρι Μεντβέντεφ, εμφανίστηκε στην τηλεόραση και αντάλλαξε απόψεις με τους διαχειριστές αντίστοιχων κοινωνικών δικτύων. Στην Αφρική φαίνεται ότι η διεύρυνση του? πελατολογίου είναι μεγαλύτερη και μάλιστα μέσω κινητών, τα οποία είναι διαδεδομένα στη Μαύρη Hπειρο, σε αντίθεση με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές.

Το Facebook αναζητά τρόπους για να αυξήσει τα μέλη της κοινότητάς του, όπως επίσης τα έσοδά του, και ένα δισεκατομμύριο «φίλοι» αποτελούν μια ικανή δεξαμενή. Η εταιρεία του Ζούκερμπεργκ αποφάσισε ότι ήρθε η ώρα οι «φίλοι» να πληρώνουν για ορισμένες από τις υπηρεσίες που παρέχονται, όπως η εφαρμογή που θα επιτρέπει στους συνδρομητές να ενισχύσουν την προβολή των δημοσιεύσεών τους στο προσωπικό τους προφίλ.
Η εφαρμογή θα απευθύνεται σε ιδιώτες και όχι σε επιχειρήσεις και θα έχει παρόμοια λειτουργία με εκείνη των διαφημίσεων. Η διαφορά θα είναι ότι τα μηνύματα που θα δημοσιεύουν οι χρήστες θα προβάλλονται στην κεντρική σελίδα των επαφών τους και όχι στα πλάγια όπως οι διαφημίσεις.

Πηγή:http://www.ethnos.gr

You may also like