Και το γράφω χωρίς καμία υπερβολή ή ντροπή. Μπορεί ο Παύλος να είναι -ακόμα- σούπερ fan της Disney, αλλά φέτος με ξανακέρδισε σε όλα τα σημεία. Με την λογική «Από την οικογένεια μας στη δική σας»… Ένιωσα τη ζεστασιά και τη νοσταλγία που είχα καιρό να νιώσω παρακολουθώντας αυτό το βίντεο των 3 λεπτών!
Το story
Στις αρχές Νοεμβρίου είχα την τιμή να παρακολουθήσω σε avant premiere την χριστουγεννιάτικη καμπάνια της Disney . Ο τίτλος «Από την οικογένεια μας στη δική σας». Πρόκειται για μια τρισδιάστατη σύντομη ταινία κινουμένων σχεδίων. Είναι η συγκινητική ιστορία μιας γιαγιάς, της εγγονής της και των οικογενειακών παραδόσεων που τις συνδέουν όλα αυτά τα χρόνια.
Η ιστορία που ζεσταίνει τις καρδιές, είναι εμπνευσμένη από θέματα όπως οι παραδόσεις, η οικογενειακή συνύπαρξη και η νοσταλγία . Παρουσιάζει δύο καινούργιους χαρακτήρες – μια γιαγιά, τη Λόλα και την εγγονή της – μαζί με τον γνωστό φίλο Μίκυ Μάους. Ο αγαπημένος χαρακτήρας εμφανίζεται ως ένα πολύ αγαπημένο παιχνίδι που έλαβε η Λόλα ως μικρό παιδί από τον πατέρα της το 1940. Κάθε χρονιά που περνάει, ο Μίκυ έρχεται να συμβολίσει την παιδική ηλικία της Λόλα και μια σημερινή σύνδεση με την εγγονή της. Φυσικά και είναι ο απόλυτος εμπνευστής της εορταστικής έκπληξης το πρωί των Χριστουγέννων.
Μία συνεργασία με το Make-A-Wish διάρκειας 40 χρόνων…
Στο πλαίσιο της εορταστικής καμπάνιας της Disney, η διαφήμιση σηματοδοτεί την 40ετή συνεργασία με την παιδική φιλανθρωπική μη κερδοσκοπική οργάνωση, Make-A-Wish®. Τι σημαίνει αυτό; Οι θαυμαστές της Disney θα μπορούν να αγοράσουν το λούτρινο vintage παιχνίδι περιορισμένης έκδοσης της διαφήμισης από το Disney Store και το ShopDisney.eu, συνεισφέροντας έτσι στους οργανισμούς Make-A-Wish.
Για να γιορτάσει το θέμα των εορταστικών οικογενειακών παραδόσεων, η Disney ενθαρρύνει τους θαυμαστές να μοιραστούν τις δικές τους παλιές και πρόσφατες εορταστικές αναμνήσεις. Χρησιμοποιώντας το #LoveFromDisney, σε Facebook, το Instagram ή το Twitter . Για κάθε ανάμνηση που θα δημοσιεύεται, η Disney θα δωρίσει $ 1USD στο Make-A-Wish® (έως 100.000 $ USD).
«Τα Χριστούγεννα είναι η περίοδος να προσφέρουμε και να ανταποδώσουμε και βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την έναρξη της εορταστικής διαφημιστικής καμπάνιας που υποστηρίζει τον μακροπρόθεσμο φιλανθρωπικό μας συνεργάτη Make-A-Wish®. Στόχος μας ήταν να πούμε μια παγκόσμια ιστορία που εμπνέει μέσα απότους θεματικούς τομείς που αφορούν στην οικογένεια, στη αγάπη και στις ιδιαίτερες παραδόσεις. Ελπίζουμε ότι οι φίλοι της Disney θα απολαύσουντην ταινίαμας.»
Tasia Filippatos, SVP Disney EMEA
Το να ανήκεις σε μία μεγάλη οικογένειά είναι ευλογία! Η Disney στέκεται στο πλευρό του Make-A-Wish® International για 40 χρόνια.Έχει ήδη βοηθήσει να πραγματοποιηθούν τόσες πολλές ευχές παιδιών σε όλο το κόσμο. Ευχαριστούμε το ελληνικό γραφείο της Disney που είναι πάντα υποστηρικτικοί, ακόμη και στα πιο δύσκολα.»
Σάντρα Ζαφειρακοπούλου, Γενική Διεθύντρια του Make-A-Wish Ελλάδος
Η συνεισφορά της Τάμτα
Η ιστορία πλαισιώνεταιστην Ελλάδα από την γεμάτη συναισθήμα φωνή της δημοφιλούς τραγουδίστριας Τάμτα, η οποία ερμηνεύει το “Love Is A Compass“, που γράφτηκε από την ομάδα σύνθεσης / παραγωγής τραγουδιών, PARKWILD.
«Είμαι ενθουσιασμένη που συμμετέχω στη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια της Disney, για την υποστήριξη του Make-A-Wish®. Οι στίχοι του κομματιού και η αφήγηση στη διαφήμιση είναι δυνατοί και σημαντικοί. Το θέμα οικογένειας και των αγαπημένων άνθρωπων είναι κυρίαρχο σε πολλούς από εμάς – ειδικά αυτά τα Χριστούγεννα.»
Τάμτα
Η διαφήμιση αναπτύχθηκε και υλοποιήθηκε από την εσωτερική δημιουργική ομάδα της Disney EMEA (Ευρώπης-Μέσης Ανατολής-Αφρικής), με επικεφαλής την Angela Affinita, Διευθύντρια του Brand Marketing and Creative, σε συνεργασία με το Flux Animation Studios.
Στην Ελλάδα η ταινία είναι διαθέσιμη για προβολή στην σελίδα της Disney στο Facebook και στο κανάλι της Disney στο Youtube …Κι αξίζει να την δείτε!