Μπορεί η εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι να ολοκληρώθηκε αλλά θα περάσουν πολλοί μήνες ακόμα για να σταματήσουμε να μιλάμε για τις εκπληκτικές Haute Couture κολεξιόν που παρακολουθήσαμε. Πέρα από τα υπέροχα ρούχα αυτό που μας έμεινε από τη φετινή εβδομάδα μόδας στο Παρίσι, ήταν η δημιουργικότητα των σχεδιαστών και οι διαφορετικοί
τρόποι που χρησιμοποιήθηκαν για την προώθηση και διαφήμιση των οίκων τους!
Πολλοί από αυτούς “εκμεταλλεύτηκαν” τη γαστρονομία ως βοηθητικό μέσο, με καλύτερο και πιο δημοφιλές το concept του σχεδιαστή Paul Smith! Ο διάσημος σχεδιαστής (που έχει ορκιστεί ιππότης από τη Βασίλισσα Ελισάβετ για την προσφορά του στο χώρο της μόδας) σκέφτηκε έναν πρωτοποριακό τρόπο για να υποδεχτεί τους καλεσμένους του show του. Έφτιαξε cookies με το όνομά του χαραγμένο πάνω τους.
Ένας άλλος οίκος που συνδύασε μόδα και φαγητό ήταν ο οίκος Lanvin που πρόσφερε στους καλεσμένους του παγωμένο καφέ και κέικ.
Πολλοί έχουν πει στο παρελθόν πως η γαστρονομία και η μόδα είναι και τα δύο μορφές τέχνης. Αυτό σκέφτηκαν οι διάσημοι σχεδιαστές και αποφάσισαν να τα συνδυάσουν. Εμείς ευελπιστούμε να δούμε ακόμα περισσότερες τέτοιες πρωτοποριακές κινήσεις στις Εβδομάδες Μόδας που ακολουθούν και γιατί όχι και στην Ελληνική Εβδομάδα Μόδας..