[vsw id=”DLdobzj_9_I” source=”youtube” width=”425″ height=”344″ autoplay=”no”]Ο Ashton Kutcher έκανε πάλι το θαύμα του! Ο 34χρονος ηθοποιός πρωταγωνιστεί στο διαφημιστικό των σνακ Popchips σε τέσσερις παραλλαγές, όσες είναι και εκείνες του προϊόντος!
Η καμπάνια έχει τίτλο “World Wide Lovers” και ο Ashton εμφανίζεται στο video ως οραματιστής χίπις της νέας εποχής, ως “ξινός” και ζάμπλουτος σχεδιαστής μόδας, ως “λιγούρης” παραγωγός ταινιών του Bollywood και ως ευαίσθητος ροκάς.
Κάθε χαρακτήρας του Kutcher ψάχνει να βρει την αδερφή ψυχή του, αλλά στο τέλος μένει μπουκάλα… Για να δικαιολογήσει την ατυχία του, καταλήγει στο εξής συμπέρασμα: «Η αίθουσα αναμονής είναι γεμάτη φρικιά! Είμαστε όλοι στην ίδια κατηγορία;».
Η καμπάνια είναι μια δημιουργία του ίδιου του ηθοποιού, της εταιρείας Popchips και του διαφημιστικού γραφείου Zambesi. Ο υπεύθυνος προώθησης του προϊόντος, Keith Belling, δήλωσε ότι «ήταν πολύ ωραία εμπειρία η συνεργασία τους».
Επίσης, οι δημιουργοί έχουν φτιάξει άλλα τέσσερα video, ένα για κάθε επίδοξο εραστή, στα οποία παρουσιάζουν με κάθε λεπτομέρεια τον εαυτό τους και τι ζητούν από μια γυναίκα.
Ωστόσο, το φλερτ παραμένει φλερτ για τον Κούτσερ που, όπως φαίνεται, ο 33χρονος ηθοποιός έχει βαλθεί να γιορτάσει όσο μπορεί την ελευθερία του μετά το χωρισμό του από την πρώην συζυγό του. Μετά τη Ντέμι Μουρ, τα μίντια τον κυνηγούν προκειμένου να ανακαλύψουν αν βγαίνει με τη Μίλα Κούνις ή τη Ριάνα…
Ο ίδιος δείχνει -προς το παρόν- ότι θέλει να ζήσει μια νέα σχέση. Έτσι, αυτό που επιλέγει να κάνει τον τελευταίο καιρό είναι να πηγαίνει από party σε party και να φλερτάρει με αιθέριες υπάρξεις, προκειμένου να τις ρίξει στο king size κρεβάτι του.
Το σίγουρο είναι ότι ο Κούτσερ ανανέωσε για δεύτερη σεζόν με το serial «Two And a Half Men», αλλά με πολύ λιγότερα χρήματα!