Beauty News που κάνουν καλό …στο περιβάλλον

Όλο και περισσότερες εταιρείες αποφασίζουν να αλλάξουν στρατηγική και να βάλουν ως προτεραιότητα την προστασία του πλανήτη μας, και παράλληλα και την δική μας, έχοντας μία πιο υπεύθυνη πολιτική συνείδησης.

Μπορεί οι βλεφαρίδες να είναι σημαντικό κομμάτι του μακιγιάζ αλλά ξέρουμε όλοι από τι έχει δημιουργηθεί; Μπορεί να μην είναι το πρώτο πράγμα που απασχολεί το μυαλό σας αλλά υπάρχει πιθανότητα να προέρχονται από γούνα βιζόν. Ναι, βιζόν!Τα αξιολάτρευτα μικρά θηλαστικά που είναι γνωστά για τη μαλακή γούνα τους, που μερικές φορές χρησιμοποιούνται για την κατασκευή παλτών. Η Sephora μόλις δεσμεύθηκε να σταματήσει να παρέχει βλεφαρίδες με βιζόν στο διαδίκτυο και στα κατάστημα της. Η εταιρεία σε δήλωση της στο Allure αποκάλυψε ότι είχαν ήδη αποφασίσει το 2020 να σταματήσουν τις βλεφαρίδες.

Μετά από μια εκστρατεία, από την οργάνωση ακτιβιστών για τα δικαιώματα των ζώων PETA  η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι θα σταματήσει την απόκτηση και τις πωλήσεις όλων των ψευδών βλεφαρίδων που βασίζονται σε βιζόνκαι θα αγοράζει μόνο συνθετικές βλεφαρίδες ή μάσκες από ψεύτικες γούνες.

Η αλήθεια είναι πως όλοι οι make-up up artists είχαμε συνηθίσει να έχουμε την απαλότητα των ψεύτικων βλεφαρίδων, μα καθώς η προστασία των ζώων γίνεται πρωταρχικός σκοπός,  έχουμε την εμβέλεια να προσαρμοζόμαστε και να δουλεύουμε με όποιο υλικό υπάρχει διαθέσιμο για το άριστο αποτέλεσμα.

Προστασία από τη ρύπανση

Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι γνωρίζουν την αυξανόμενη ατμοσφαιρική ρύπανση, ανησυχούν για τον αντίκτυπο που μπορεί να έχει στην εμφάνισή τους. Ενώ η έκθεση στον ήλιο υπήρξε εδώ και καιρό o λόγος για την πρόωρη γήρανση, η επιδείνωση της ποιότητας του αέρα είναι η επικείμενη ανησυχία και θα είναι ο καθοριστικός παράγοντας κατά την επιλογή μεταξύ προϊόντων ομορφιάς.

Στη συνέχεια,επώνυμες εταιρίες ομορφιάς θα επικεντρωθούν περισσότερο στην αντιμετώπιση της έκθεσής της ρύπανσης. Αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις θα εργαστούν για την περαιτέρω εξατομίκευση προϊόντων προκειμένου να ανταποκριθούν στις ατομικές απαιτήσεις. Η εταιρία Oskia διανέμει ένα προϊόν το City Life Facial Mist το οποίο καταπολεμά τους ρύπους όταν ψεκάζεις με αυτό το δέρμα σου. Ομοίως, το προϊόν Dream Urban Cover της Maybelline παρέχει κάλυψη κατά της ρύπανσης και spf.

Μην ξεχνάμε και τις δεσμεύσεις της L’Oréal, η οποία θέτοντας ως έτος ορόσημο το 2030, αποκάλυψε την επόμενη γενιά των φιλόδοξων στόχων της για τη βιωσιμότητα, μέσα από το πρόγραμμα L’Oréal for the Future.

Η στρατηγική της βασίζεται σε τρεις πυλώνες:

-Μετασχηματιζόμαστε και σεβόμαστε τα όρια του πλανήτη

– Ενδυναμώνουμε το επιχειρηματικό μας οικοσύστημα, βοηθώντας τη μετάβαση σε ένα πιο βιώσιμο κόσμο

– Συμβάλλουμε στην επίλυση των προκλήσεων του κόσμου, υποστηρίζοντας επείγουσες κοινωνικές και περιβαλλοντικές ανάγκες.

Ποια είναι τα προϊόντα που κατέχουν καθοριστικό ρόλο στην προσπάθεια αυτή;

BIOTHERM: BIOTHERM LIFE PLANKTON ELIXIR + WATER LOVERS SUNMILK SPF30

LA ROCHE-POSAY: LIPIKAR BAUME AP+Μ

VICHY: DERCOS NUTRIENTS NUTRI-PROTEIN SHAMPOO 250ml

GARNIER: GARNIER BIO HEMP

FRUCTIS HAIRFOOD MENU

KÉRASTASE: KÉRASTASE BAIN

Στηρίζοντας αποφάσεις που ενισχύουν την ασφάλεια των ζώων και του περιβάλλοντος, συνεχίζουμε να ομορφαίνουμε την καθημερινότητα μας με το πιο υγιές μέσο..Safe nature…

Photo credits: @belart84

You may also like