Beauty news of the Week

Νέα από τον χώρο της ομορφιάς που πρέπει να μάθετε…

Πριν από λίγες μέρες η Avon μας παρουσίασε τη νεά σειρά Distillery Make Up της Avon, μια ανατρεπτική, vegan πρόταση μακιγιάζ με έμφαση στην παγκόσμια «Clean Beauty» φιλοσοφία.

Η νέα σειρά διαθέτει μια εντυπωσιακή σκιά ματιών σε επτά βουτυρώδη χρώματα, κρεμώδη μάσκαρα για πλούσιο όγκο, βάση make up σε σκόνη για μεταξένιο, φυσικό αποτέλεσμα και ένα υγρό κραγιόν, εμπλουτισμένο με κερί ηλίανθου, όλα κλινικά και δερματολογικά ελεγμένα, με υψηλής περιεκτικότητας καθαρά ενεργά συστατικά που υπόσχονται ένα έντονο αποτέλεσμα.

‘Ηταν ένα «Clean Beauty Day» από την Αvon, αφιερωμένο στα προϊόντα Distillery, όπου στον μοντέρνο ειδικά διαμορφωμένο χώρο –ismos, οι καλεσμένοι είχαμε την δυνατότητα να ζήσουμε από κοντά το ritual της νέας σειράς!

Ο οίκος Maison Francis Kurkdjian δημιουργεί την παραλλαγή του αρώματός του, του 2014, À La Rose σε eau de toilette. Πρόκειται για ένα fruity floral άρωμα το οποίο παραπέμπει σε τριαντάφυλλα που μόλις άνθισαν. Ο δημιουργός του αρώματος, Francis Kurkdjian, επέλεξε για το À La Rose έναν συνδυασμό από ακόρντο λίτσι, έλαιο δαμασκηνού τριαντάφυλλου από τη Βουλγαρία, ακόρντο παιώνιας, absolute εκατόφυλλου τριαντάφυλλου από την Γκρας και musks, ενώ, παράλληλα, έδωσε στη φόρμουλά του μεγαλύτερη βαρύτητα στο τριαντάφυλλο με αποτέλεσμα το νέο l’eau À La Rose να αφήνει ένα σιλάζ με μακρά διάρκεια. Τα προϊόντα του οίκου Maison Francis Kurkdjian διατίθενται αποκλειστικά στα attica Citylink, attica Golden Hall και στο atticabeauty.gr.

Το επίσημο opening party του νέου concept store της Sephora πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες μέρες στην καρδιά της Αθήνας, στο Μοναστηράκι. Πρόκειται για το πρώτο κατάστημα Sephora στην Ελλάδα το οποίο αλλάζει την παρουσίαση των προϊόντων και μαρκών στις κατηγορίες makeup, fragrance και skincare και αποτελεί το μέλλον στο beauty retail.

Το νέο make-up point με όνομα Beauty Hub, προσφέρει μία καινοτόμα εμπειρία στα makeup services, ενώ παράλληλα προσφέρει όλα τα makeup brands που είναι διαθέσιμα στα Sephora. Επιπλέον, το νέο κατάστημα Sephora Monastiraki προσφέρει υπηρεσίες όπως το personalizing engraving, fragrance & skin personalization και gift factory για προσωποποιημένες υπηρεσίες δώρων.

Επιπλέον, η digital παρουσία στο νέο κατάστημα είναι πιο έντονη με μεγάλες ψηφιακές οθόνες σε κάθε τομέα ομορφιάς. Το «παρών» στα εγκαίνια έδωσαν influencers, δημοσιογράφοι και bloggers, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στο νέο κατάστημα και να ανακαλύψουν τα αποκλειστικά brands της Sephora, τα προϊόντα Sephora Collection και άλλα brands επιλεκτικής.

Τo PR της εκδήλωσης ανέλαβε η εταιρεία Davlas & Partners, ενώ την παραγωγή του event η εταιρεία Anthings.

Νέα προσθήκη στη σειρά αρωμάτων Black Opium πραγματοποιεί ο οίκος Yves Saint Laurent, παρουσιάζοντας το νέο Black Opium Eau de Parfum Neon.

Το νέο άρωμα, δημιουργία των αρωματοποιών Nathalie Lorson, Marie Salamagne, Olivier Cresp και Honorine Blanc (Firmenich), συνδυάζει τον μαύρο καφέ και τα λουλούδια του αρχικού Black Opium -το γιασεμί sambac από την Ινδία και το absolute από άνθος πορτοκαλιάς Fir- με «νέον» νότες. Περιέχει μόσχο και absolute βανίλιας, καθώς και το ασιατικό φρούτο του δράκου, το οποίο εμπλουτίστηκε με μανταρίνι και κίτρο, πτυχές όξινου πράσινου χυμού και νέον ροζ μούρα.

Το μπουκάλι είναι πιο ψηλό και διακοσμημένο με μαύρο γκλίτερ και σωληνάκι του σπρέι σε νέον χρώμα, ενώ το υγρό του αρώματος διαθέτει ένα νέον ροζ χρώμα που διακρίνεται από το διαφανές στρογγυλό άνοιγμα και τις σχισμές του μπουκαλιού. Πρωταγωνίστρια στην καμπάνια του αρώματος, την οποία δημιούργησε ο φωτογράφος και σκηνοθέτης Tyrone Lebon, είναι η Zoe Kravitz, η οποία στην έντυπη διαφημιστική καταχώρηση στέκεται μπροστά από έναν λαμπερό τοίχο με πολύχρωμα νέον φώτα.

Η La Roche-Posay στηρίζει για δεύτερη συνεχή χρονιά τον Όμιλο Εθελοντών κατά του καρκίνου «ΑγκαλιάΖΩ» με μία σειρά δράσεων που στοχεύουν στην ενημέρωση και ανακούφιση των ασθενών από τις ανεπιθύμητες παρενέργειες που προκαλούνται στο δέρμα. Σε αυτό το πλαίσιο, εκτός των προϊόντων φροντίδας της επιδερμίδας, η La Roche-Posay αναπτύσσει δράσεις όπως εσπερίδες ενημέρωσης ασθενών, νοσηλευτικού προσωπικού και συγγενών, καθώς και δράσεις ενημέρωσης, φροντίδας και ομορφιάς, ενώ διαθέτει 4.500 προϊόντα και 4.500 ενημερωτικά έντυπα στους ασθενείς.

You may also like