Ο Απρίλης έχει μπει δυναμικά… νέα λανσαρίσματα και παρουσιάσεις (για εμάς) σχετικά με τις δράσεις από την βιομηχανία της ομορφιάς!
Best skin ever by Sephora
Την είδαμε, την δοκιμάσαμε και μας άρεσε πολύ! Η νέα συλλογή μακιγιάζ που λανσάρει για την άνοιξη η Sephora Collection είναι φανταστική! Και πρέπει να μάθετε για το Best Skin Ever foundation και concealer. Το Best Skin Ever foundation έχει ανάλαφρη φυσική υφή και προσφέρει υψηλή κάλυψη. Χαρίζει ομοιόμορφη όψη, λειαίνει την επιδερμίδα και καλύπτει τις ατέλειες. Το Best Skin Ever concealer συνδυάζει το μακιγιάζ με την περιποίηση και αναδεικνύει την περιοχή γύρω από τα μάτια. Σημειώνεται ότι το μπουκαλάκι του foundation αποτελείται από 30% ανακυκλωμένο γυαλί και εμπεριέχει μία άοσμη και vegan φόρμουλα, η οποία παράγεται στην Γαλλία και βγαίνει σε 48 αποχρώσεις. Είναι εμπλουτισμένη με αντιβακτηριδιακό εκχύλισμα φυκιών και ενυδατικό φυσικό υαλουρονικό οξύ, προστατεύει το δέρμα από βλαβερές ουσίες, όπως το blue light και οι ρύποι, και δεν περιέχει συστατικά ζωικής προέλευσης.
Vinofresh, το φυσικό και αποτελεσματικό αποσμητικό της Caudalie
Μετά από 20ετή έρευνα, στο Laboratoire de Formulation Naturelle, η Caudalie δημιουργεί ένα φυσικό αποσμητικό
που δρα αποτελεσματικά, προσφέροντας 24ωρη προστασία και σιγουριά. Το Vinofresh stick. ΄Ένα προϊόν που εκπληρώνει μια αποστολή: Κανένας συμβιβασμός ανάμεσα στην αποτελεσματικότητα και στη φυσικότητα.
Είναι φυσικό προϊόν, δερματολογικά ελεγμένο, κατάλληλο ακόμη και για τις πιο ευαίσθητες επιδερμίδες.
Μπορεί να εφαρμοστεί στην επιδερμίδα αμέσως μετά το ξύρισμα ή την αποτρίχωση, συμπεριλαμβανομένης
και της θεραπείας αποτρίχωσης με laser.
Κατάλληλο για χρήση κατά τη διάρκεια τηςεγκυμοσύνης και την περίοδο του θηλασμού. Ένα μοναδικό προϊόν που δεν αφήνει σημάδια στα ρούχα. Χάρη στη μη λιπαρή, σχεδόν διάφανη υφή του, είναι εξαιρετικά ευχάριστο στη χρήση, ενώ
προσφέρει στο δέρμα την αίσθηση μιας υπέροχης απαλότητας και ενυδάτωσης.
Συνεργασία Garnier με All For Blue
Στο πλαίσιο της παγκόσμιας στρατηγικής βιωσιμότητας Green Beauty, η Garnier πραγματοποίησε την προηγούμενη εβδομάδα, την πρώτη της διαδικτυακή εκδήλωση. Εκεί ανακοινώθηκε η συνεργασία με την περιβαλλοντική μη κερδοσκοπική οργάνωση (ΑΜΚΕ) All For Blue. Έτσι το brand φέρνει σε εθνικό επίπεδο έμπρακτα την παγκόσμια στρατηγική της για ένα πιο βιώσιμο περιβαλλοντικά μέλλον. Στόχος της All For Blue είναι η προστασία του θαλάσσιου οικοσυστήματος. Στις δράσεις της εντάσσεται η ενημέρωση του κοινού για τη μείωση χρήσης των πλαστικών μέσα από εκπαιδευτικά σεμινάρια και οι υποβρύχιοι και παράκτιοι καθαρισμοί. Η συνεργασία αυτή έχει κοινό σκοπό την ευαισθητοποίηση ως προς την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και τη μείωση χρήσης πλαστικού.
Εξίσου σημαντική ανακοίνωση και μεγάλο βήμα για τις δεσμεύσεις βιωσιμότητας που έχει δώσει η Garnier, είναι η χορήγηση πιστοποίησης από τoν Cruelty Free International στο πλαίσιο του προγράμματος Leaping Bunny.
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Stand Up από την L’Oréal
Μπορεί να έχει περάσει η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, όταν η L’Oréal Paris ανακοίνωσε την 50ή επέτειο της εμβληματικής υπογραφής «Γιατί σου αξίζει». Επιβεβαίωσε τη δέσμευσή της για προστασία της ατομικής αξίας, μέσω του εκπαιδευτικού της προγράμματος Stand Up. Μία δράση ενάντια στην παρενόχληση σε δημόσιους χώρους, το οποίο ενεργοποιήθηκε παγκοσμίως στις 8 Μαρτίου σε συνεργασία με τη διεθνή ΜΚΟ Hollaback!. Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Ipsos, μία στις τρεις γυναίκες να έχουν βιώσει σεξουαλική παρενόχληση
σε δημόσιο χώρο στο πλαίσιο της πανδημίας COVID-19. Το Stand Up φιλοδοξεί να δημιουργήσει μια παγκόσμια κοινότητα 1 εκατ. υπερασπιστών που θα εκπαιδευτούν στα 5 D. Ποια είναι αυτα; Direct (Μιλώ ευθέως), Distract (Απόσπαση προσοχής), Delegate (Αντιπρόσωπος), Document (Καταγραφή), Delay (Καθυστέρηση).
Για την εδραίωση του παγκόσμιου αυτού κινήματος, το Stand Up θα εστιάσει την εκπαίδευσή του στην καρδιά των τοπικών κοινοτήτων σε συνεργασία με σημαντικές ΜΚΟ που εργάζονται για την ισότητα των φύλων σε κάθω χώρα.
Πηγή: Fashion Daily/ Boussias.com
Featured image: unsplash.com/@davealmine