Beauty News of the Week

Νέα λανσαρίσματα σε αρώματα, νέες συσκευασίες πιο φιλικές για το περιβάλλον, αλλά και αλλαγές σε επιτελικές θέσεις στον χώρο της ομορφιάς, έχουμε να διαβάσουμε αυτή την εβδομάδα.

3 νέες εκδοχές αρωμάτων λανσάρει ο οίκος Kurkdjian

Με την ίδρυση του το 2009, ο Maison Francis Kurkdjian αναβίωσε το πνεύμα του eau de Cologne. Το επανερμήνευσε με τον δικό του τρόπο μέσα από το Aqua Universalis, ένα φρέσκο eau για όλους και για όλα.Έκτοτε, η παράδοση συνεχίζεται και έχει εμπλουτιστεί με δύο επιπλέον οσφρητικές αρμονίες, το Aqua Vitae και το Aqua Celestia.

Το Aqua Universalis Cologne forte «ενσαρκώνει» τη χαρά της λευκότητας και τη φωτεινότητα, με περγαμόντο από την Καλαβρία και white musk. Συνδυάζονται με διάφανα λευκά λουλούδια, όπως ο φιλάδελφος και το γλυκομπίζελο. Επίσης, το Aqua Vitae Cologne forte είναι ένα eau de parfum, που δημιουργεί μια αίσθηση ηρεμίας και γαλήνης. Με μανταρίνι από την Ιταλία δίνει φρεσκάδα στο περγαμόντο και οδηγεί σε ένα άρωμα με εσπεριδοειδή και ένα floral ακόρντο. Τέλος, το Aqua Celestia Cologne forte απελευθερώνει μια ζωηρή, κρυστάλλινη αύρα με περγαμόντο. Χρωματίζεται από τις φρουτώδεις νότες του φραγκοστάφυλου, της μιμόζας (νύξεις κόκκινου και μαύρου μούρου) και του γιασεμιού (νύξεις φράουλας, βερίκοκου και ροδάκινου)…Πριν σταδιακά γίνει ένα με τη γλύκα ενός fruity musky ακόρντου.

Botanic therapy eco packs: η καινοτομία στην περιποίηση μαλλιών

Η ρύπανση από τα πλαστικά αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες περιβαλλοντικές προκλήσεις της εποχής μας. Σήμερα, πιο πολύ από ποτέ, οι μάρκες ομορφιάς έχουν την ευθύνη να δείξουν τον δρόμο προς τη βιώσιμη ομορφιά δημιουργώντας προϊόντα που σέβονται το περιβάλλον και τους φυσικούς πόρους μας.

Προσηλωμένη στον σεβασμό προς τους ανθρώπους και τον πλανήτη,η μάρκα Botanic Therapy της Garnier, παρουσίασε τα νέα Eco Packs. Πρόκειται για τις πρώτες συσκευασίες στην Ελληνική αγορά προϊόντωνπεριποίησης μαλλιών ευρείας κατανάλωσης, που δίνουν τη δυνατότητα να ξαναγεμίσουμε τα μπουκάλια σαμπουάν Botanic Therapy, εξοικονομώντας πλαστικό. Τα πρώτα Eco Packs λανσαρίστηκαν κάτω από τις πιο εμβληματικές σειρές: Honey Treasures και Avocado Oil & Shea Butter.

  • Φιλικά προς το περιβάλλον: περιέχουν 80% λιγότερο πλαστικό από αντίστοιχες συσκευασίες σαμπουάν Botanic Therapy.
  • Οικογενειακή συσκευασία: Επωφεληθείτε από τη μεγαλύτερη αυτή συσκευασία των 500ml, ιδανική για οικογενειακή χρήση.
  • Πρακτικά: Χάρη στο ειδικό στόμιο, μπορείτε να ξαναγεμίσετε τα μπουκάλια σας με ευκολία χωρίς να χάσετε ούτε μία σταγόνα.Η χρήση είναι πανεύκολη –απλώς πιέστε σταθερά το καπάκι έως ότου κουμπώσει στη θέση του.
I AM ME, ένα μοναδικό, unisex άρωμα 

Η Miss Kay με έμπνευση από τον Pride Month παρουσιάζει το limited-edition άρωμα I AM ME. Πρόκειται για ένα μοναδικό, unisex άρωμα που δημιουργήθηκε με γνώμονα την ανιδιοτελή αγάπη. Είναι εμπνευσμένο από το αίσθημα της υπερηφάνειας. Ένα άρωμα που αναδεικνύει τον αληθινό εαυτό του καθενός και προσκαλεί να γιορτάσουμε κάθε έκφανση της προσωπικότητάς μας.

Το I AM ME άρωμα συνδυάζει φρέσκες και δροσερές νότες από γκρέιπφρουτ, πορτοκάλι, γιασεμί,οσμάνθο, white musk, σανδαλόξυλο, νότες κεχριμπαριού, γλυκόριζα και βανίλια. Είναι ιδανικό για κάθε περίσταση, αφήνοντας μία μοναδική αίσθηση ελευθερίας που φανερώνει τα ξεχωριστά στοιχεία κάθε χαρακτήρα.

Η ανάλαφρη και φρουτώδης μυρωδιά του I AM ME αποτελεί την ιδανική πρόταση, σε μία λειτουργική συσκευασία με πρακτικό σχεδιασμό για να χρησιμοποιείται on-the-go για κάθε περίσταση. Η προσιτή του τιμή είναι κατάλληλη για να γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς.

Τόνια Γεωργιάδη: Nέα Γενική Διευθύντριατου κλάδου πολυτελείας L’Oréal Hellas

Μετά από 30 χρόνια επιτυχημένης πορείας, ο Θανάσης Ρόκας αποφάσισε να κάνει ένα νέο ξεκίνημα εκτός του ομίλου. Μετά την εξέλιξη αυτή, Γενική Διευθύντρια του Κλάδου Προϊόντων Πολυτελείας αναλαμβάνει η Τόνια Γεωργιάδη. Πρόκειται για επιστροφή της στο luxury division, όπου έχει μία πορεία για περισσότερα από 12 χρόνια. Εντάχθηκε στο δυναμικό της L’Oréal Hellas το 2006, ως Senior Product Manager της Lancôme. Στα επόμενα χρόνια ανέλαβε την ευθύνη των περισσότερων μαρκών του κλάδου (Armani, YSL, Biotherm, Helena Rubinstein). Το 2012, μετακινήθηκε στο Παρίσι, αναλαμβάνοντας τη θέση της Zone Marketing Director Europe 2 & Eastern Europe για τον YSL, ενώ στη συνέχεια εντάχθηκε στην ομάδα του Travel Retail, ως Area Manager TR EMEAI για 2 χρόνια. Επέστρεψε στην Ελλάδα στις αρχές του 2019, ώστε να ηγηθεί της ενσωμάτωσης της μάρκας Essie στο χαρτοφυλάκιο του Κλάδου Προϊόντων Ευρείας Διανομής.

Featured image: unsplash.com/@laurachouette

You may also like