Με ένα άκρως Χριστουγεννιάτικο PREvent έδωσε η SEPHORA το έναυσμα για το επίσημο countdown για την ομορφότερη εποχή του χρόνου. Πού; Στο The K Project, ένα πανέμορφο νεοκλασικό στην καρδιά της Κηφισιάς. Εκεί, ανακαλύψαμε όλα τα νέα beauty λανσαρίσματα και must-havesτων αγαπημένων τους brands.
Υπό τον ονειρικό τίτλο “Believe In Your Wish” που μας εμπνέει να γιορτάσουμε την ατέρμονη δύναμη των Χριστουγεννιάτικων ευχών, ηSEPHORAκαλωσόρισε τους καλεσμένους της στο χώρο με ένα εντυπωσιακό wish tree που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της υποστήριξης του έργου του φιλανθρωπικού οργανισμού Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), καλώντας τους παρευρισκόμενους να γράψουν τις δικές τους ευχές στολίζοντας το δέντρο και βάζοντας τη δική τους πινελιά.
Με το μπλε της νύχτας και το χρυσό των αστεριών να κυριαρχούν στη χρωματική παλέτα της εκδήλωσης, αλλά και υπό τον ήχο Χριστουγεννιάτικων μελωδιών, οι εκλεκτοί καλεσμένοι είχαν τη μοναδική ευκαιρία για ένα exclusive sneak peek στα πιο hot brands του απόλυτου beauty shopping προορισμού. Κατά τη διάρκεια του event, οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν το νέο premium aperitif Chandon Garden Spritz, του Οίκου Moët Hennessy. Ένα Ready to Drink spritz, το οποίο ξεχωρίζει για τον εξαιρετικής ποιότητας αφρώδη οίνο και τα φυσικά συστατικά του.
Τι είδαμε στο PREvent της SEPHORA
Πιο συγκεκριμένα, η SEPHORA παρουσίασε τη δική της σειρά, Sephora Collection με ταmust-havebeauty προϊόντα – Holidays 2022 makeup παλέτες, adventcalendars, giftsets και ειδικές συσκευασίες έκλεψαν τις εντυπώσεις, όπως επίσης και τα μικρά ornamentmakeup στολίδια που αποτελούν το απόλυτο δώρο για τις γιορτές. Το «παρών» στο PREvent έδωσαν φυσικά και τα πιο περιζήτητα brands των οποίων την αποκλειστική διανομή έχει η SEPHORAστην Ελλάδα – όπως η εταιρία Rituals,από τις πιο πρόσφατες προσθήκες στο brand portfolio της SEPHORA, η οποία δίνει ένα νέο νόημα στην έννοια του luxury living και μας προκαλεί να κάνουμε μία παύση από το έντονο καθημερινό lifestyleμας, χάρη στα μοναδικά της κεριά και fragrance sticks.Μία ακόμα νέα προσθήκη της SEPHORA αποτελεί και η εμβληματική TARTE που μόλις έφτασε στην ελληνική αγορά και πραγματοποίησε το ντεμπούτο της στο εν λόγω PRevent.
H Benefit Cosmetics δε θα μπορούσε να λείπει από το PREvent, παρουσιάζοντας την πλήρη γκάμα των προϊόντων της και πραγματοποιώντας interactive services για τους καλεσμένους, αναγάγοντας το pampering στο επόμενο επίπεδο. Τα νέα της λανσαρίσματα παρουσίασε και η FOREO, με την ολοκαίνουρια σειρά LUNA 4 να κλέβει τις εντυπώσεις, όπως και η πάντα αγαπητή από τις beauty afficionados, Drunk Elephant αλλά και η Fresh. Στο haircareτ μήμα του χώρου, το «παρών» έδωσε η GISOU, η hair care εταιρία που έχει αναδειχθεί σε beauty cult, καθώς και οι εταιρίες OLAPLEX, Moroccanoil και άλλες, ενώ η GHD εντυπωσίασε με τα hair care gadgets της& τις δημιουργίες εντυπωσιακών hair looks. Στο κομμάτι του makeup, τα νέα και Xmas λανσαρίσματά τους έδειξαν οι εταιρίες Charlotte Tilbury, Rare Beauty, Natasha Denona, Fenty, Too Faced, NARS και άλλες.
Το «παρών» στη λαμπερή και άκρως επιτυχημένη εκδήλωση έδωσαν διάσημοι φίλοι των Sephora, beauty experts, άνθρωποι των media, Celebrities κι influencers.
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η SEPHORA κατορθώνει σε κάθε PRevent της να μετατρέπεται στο talk-of-the-town happening, συγκεντρώνοντας τα σπουδαιότερα ονόματα από το χώρο των Media, των Social Media αλλά και των απανταχού beauty experts, αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι έχει εδραιωθεί στην καρδιά του κοινού. Το σημερινό Prevent μας έδωσε την πιο υπέροχη αφορμή να παρουσιάσουμε τα νέα λανσαρίσματα των πιο αγαπητών exclusive brands με τα οποία συνεργαζόμαστε, μετατρέποντας τη SEPHORA στον απόλυτο προορισμό για beauty xmas shopping», δήλωσε η Μαρίλια Τόμπρα, Country Director της εταιρίας. «Η συνεργασία μας με το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) για ακόμα μία χρονιά μας γεμίζει περηφάνια και ελπίζουμε να συνεχιστεί και στο μέλλον», ολοκλήρωσε.