DON’T CALL IT LOVE: Η ΝΕΑ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ABUSE IS NOT LOVE ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΙΚΟ YSL BEAUTY

Φέτος, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, η YSL Beauty παρουσιάζει την ταινία
Don’t Call It Love, μια νέα παγκόσμια καμπάνια στο πλαίσιο του προγράμματος Abuse Is Not Love.

Μέσα από αυτήν την καμπάνια, η YSL Beauty αποκαλύπτει τα κρυμμένα σημάδια μιας κακοποιητικής συντροφικής σχέσης, σε ένα φαινομενικά ονειρικό ειδύλλιο που εκτυλίσσεται στο Παρίσι και μας καλεί σε δράση για να αλλάξουμε τα τοξικά πρότυπα στις σχέσεις και να δημιουργήσουμε νέα, υγιή πρότυπα αγάπης.


Μια στις τρεις γυναίκες: ο αγώνας κατά της συντροφικής βίας είναι πιο σημαντικός και επίκαιρος από ποτέ.

Η συντροφική βία (IPV) αποτελεί την πιο διαδεδομένη μορφή βίας κατά των γυναικών, επηρεάζοντας περίπου 736
εκατομμύρια γυναίκες και κορίτσια παγκοσμίως . Πολύ συχνά, η κακοποιητική συμπεριφορά παρουσιάζεται ως
αγάπη και είναι γεγονός πως μία στις τρεις γυναίκες βιώνει συντροφική βία κατά τη διάρκεια της ζωής της, με τις
νεαρές ηλικίες να διατρέχουν τον υψηλότερο κίνδυνο.
Από το 2020, η YSL Beauty συμβάλλει στην αλλαγή αυτής της πραγματικότητας, με το πρόγραμμα
Abuse Is Not Love. Έχοντας δωρίσει πάνω από 5,2 εκατομμύρια ευρώ σε τοπικές ΜΚΟ και έχοντας εκπαιδεύσει ή
υποστηρίξει περισσότερους από 1,3 εκατομμύρια ανθρώπους σε πάνω από 25 χώρες,
το πρόγραμμα έχει συμβάλλει σημαντικά στην εκπαίδευση των νέων για τη συντροφική βία και στην ενδυνάμωση
τοπικών οργανώσεων σε όλον τον κόσμο.


Φανερώνοντας τα κρυφά μηνύματα: μια ματιά στη νέα καμπάνια της YSL Beauty

Μέσα από τη νέα της καμπάνια, η YSL Beauty ανατρέπει έξυπνα τους διαχρονικούς και καθιερωμένους κώδικες της
διαφήμισης πολυτελών προϊόντων. Παρουσιάζοντας έναν φαινομενικά ειδυλλιακό και κομψό παριζιάνικο έρωτα,
η καμπάνια ξεδιπλώνεται μέσα από μια σειρά από όμορφα σκηνοθετημένες σκηνές: ένα λαμπερό πάρτι, μια εκ
πρώτης όψεως ρομαντική βόλτα, στιγμές οικειότητας.
Εκείνη – μια όμορφη, γεμάτη αυτοπεποίθηση, σαγηνευτική νεαρή γυναίκα. Εκείνος – ένας ελκυστικός νεαρός
άντρας, που αποπνέει μια σκοτεινή και μυστηριώδη γοητεία. Η πρώτη εντύπωση είναι αυτή ενός κομψού
ζευγαριού. Όμως, καθώς η ιστορία εξελίσσεται, μια έντονη ανησυχία και κάποιες άβολες καταστάσεις αρχίζουν να
γίνονται αισθητές στον θεατή. Μέσα στις φαινομενικά ρομαντικές σκηνές, τα σημάδια της κακοποίησης κάνουν την
εμφάνισή τους διακριτικά, σχεδόν αόρατα. Οι θεατές παρασύρονται στην αφήγηση, αρχικά γοητευμένοι από τον
ρομαντισμό, ενώ στη συνέχεια ένα αυξανόμενο αίσθημα ανησυχίας τους διαπερνά.
Η αφήγηση διακόπτεται απότομα, θέτοντας ένα δυνατό ερώτημα: “Εντοπίσατε σημάδια κακοποίησης σε αυτήν την
ταινία;”. Στη συνέχεια, η αφήγηση γυρίζει πίσω, αποκαλύπτοντας τα σημεία που φανερώνουν κακοποιητική
συμπεριφορά σε κάθε σκηνή και ήταν εκεί εξ’ αρχής, κρυμμένα σε κοινή θέα. Η καμπάνια μας εκπαιδεύει ενεργά
να εξετάζουμε πιο προσεκτικά συμπεριφορές που θεωρούνται φυσιολογικές στις σχέσεις μας, αλλά μπορεί να
αποτελούν προάγγελους σωματικής, σεξουαλικής ή συναισθηματικής βίας.

Τέλος, η ταινία παρέχει πληροφορίες σχετικά με τη συντροφική βία, ενθαρρύνοντας τους θεατές να μάθουν
περισσότερα και να αναζητήσουν υποστήριξη εάν χρειάζονται.


Με την καμπάνια Don’t Call It Love, η YSL Beauty θέλει να κανονικοποιήσει τη συζήτηση για τις υγιείς και μη υγιείς
σχέσεις.

Μέσω αυτού του διαλόγου, ο οίκος ελπίζει να ευαισθητοποιήσει το κοινό σχετικά με τα προειδοποιητικά
σημάδια κακοποίησης και να διευκολύνει την πρόσβαση σε υπηρεσίες υποστήριξης.
Βάζοντας τέλος στη σιωπή: ενδυναμώνοντας το κοινό να αναγνωρίσει τα σημάδια της κακοποίησης
Είτε σωματική, είτε σεξουαλική, είτε ψυχολογική, είτε οικονομική, η κακοποίηση είναι κακοποίηση. Εννέα βασικές
κατηγορίες προειδοποιητικών σημαδιών, από την παρενόχληση και τη ζήλια έως την απομόνωση, τον εκβιασμό και
τον εκφοβισμό, μπορούν να μας βοηθήσουν να την αναγνωρίσουμε και να την αντιμετωπίσουμε.
Το πρόγραμμα Abuse Is Not Love, σε συνεργασία με τοπικές ΜΚΟ, υλοποιεί εκστρατείες ευρείας κλίμακας για την
ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση του κοινού σχετικά με τα βασικά προειδοποιητικά σημάδια της συντροφικής
βίας.
Μέσω της δράσης, η YSL Beauty βοηθάει στην πρόληψη της συντροφικής βίας, ενδυναμώνοντας το κοινό να
αναγνωρίζει τα σημάδια της κακοποίησης πριν αυτή κλιμακωθεί. Αποστιγματοποιώντας το φαινόμενο και δίνοντας
στους επιζώντες τα εργαλεία να μοιραστούν την ιστορία τους, η δράση Abuse Is Not Love φροντίζει ώστε οι
πληροφορίες και τα προειδοποιητικά σημάδια να είναι εύκολα προσβάσιμα σε όλους, τόσο σε όσους χρειάζονται
βοήθεια όσο και σε όσους θέλουν να βοηθήσουν.


Μια παγκόσμια κινητοποίηση για ένα μέλλον χωρίς κακοποίηση

Η απεικόνιση τοξικών σχέσεων στα μέσα συχνά αλλοιώνει την αντίληψη των νέων για τις υγιείς σχέσεις,
ρομαντικοποιώντας, υποβαθμίζοντας ή και εξιδανικεύοντας κακοποιητικές συμπεριφορές.
Από την έναρξη της δράσης Abuse Is Not Love, η YSL Beauty εκπαιδεύει τους νέους σχετικά με τα προειδοποιητικά
σημάδια της κακοποίησης, ενδυναμώνοντάς τους να χτίσουν υγιείς σχέσεις και να αποτρέψουν την συντροφική
βία. Με αυτή τη νέα καμπάνια, ο οίκος στοχεύει να συμβάλει σε μια συλλογική προσπάθεια για την προώθηση πιο
υγιών απεικονίσεων των σχέσεων.
Στόχος: να σπάσει ο κύκλος της βίας, να καταρριφθούν τα τοξικά στερεότυπα που διαιωνίζουν τη συντροφική βία
και να αντικατασταθούν με υγιείς κανόνες σχέσεων.


Η ταινία Don’t Call It Love αποτελεί ορόσημο στον αγώνα της YSL Beauty κατά της συντροφικής βίας.


Ο οίκος δεσμεύεται να ενδυναμώσει άτομα και κοινότητες σε όλο τον κόσμο, ώστε να αναγνωρίζουν, να
αντιμετωπίζουν και να προλαμβάνουν τη βία από σύντροφο, αποστιγματοποιώντας το φαινόμενο και παρέχοντας
πρόσβαση σε πόρους μέσω του εκπαιδευτικού της προγράμματος και των τοπικών εταίρων – ΜΚΟ.
Δεν πρόκειται απλώς για μια ταινία. Πρόκειται για μια παγκόσμια έκκληση για δράση, για να ξαναγραφτεί η ιστορία
και να μπει ένα τέλος στη ρομαντικοποίηση της κακοποίησης.
Επειδή η κακοποίηση δε θα είναι ποτέ αγάπη. Και η YSL Beauty έχει δεσμευτεί στον αγώνα κατά της συντροφικής
βίας.

You may also like