Μία εβδομάδα γεμάτη από νέα από τον χώρο της μόδας… και ξεκινάμε φυσικά με τα Oscars, που γέμισαν με ελληνικό χρώμα και λάμψη.
Συνολικά 14 εμφανίσεις με δημιουργίες Celia Kritharioti Couture είδαμε στην τελετή των Oscars, ενώ και οι 3 παρουσιάστριες του ABC εμφανίστηκαν με ρούχα του ελληνικού οίκου.
Η Αμερικανίδα δημοσιογράφος της Vogue Elaine Welteroth, φόρεσε ένα λαμπερό στράπλες φόρεμα, σε απόχρωση του γαλάζιου. Η νεαρή ηθοποιός, Laura Marano, επέλεξε μια δίχρωμη τουαλέτα, συνδυασμό κίτρινου και shocking pink από ταφτά, με έναν τεράστιο φιόγκο στην πλάτη. Η Maria Menounos, εμφανίστηκε με μια τουαλέτα από κίτρινη οργάντζα με σχέδιο ζωγραφισμένο στο χέρι. Η ελληνικής καταγωγής παρουσιάστρια, είναι προσωπική φίλη της σχεδιάστριας Celia Kritharioti, και λατρεύει τις δημιουργίες του οίκου.
Τη νέα της συλλογή για την άνοιξη και το καλοκαίρι παρουσίασε η Zara σε μία εκδήλωση για δημοσιογράφους, στυλίστες, fashion editors, bloggers και celebrities. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στον Πολυχώρο Ω2 του Ωδείου Αθηνών, ένας χώρος που συνδυάζει πολιτισμό και ιδιαίτερη αρχιτεκτονική αισθητική.
Η νέα συλλογή της Zara ταξίδεψε τους καλεσμένους στη δεκαετία του ‘70, ενώ χνουδωτά καφτάνια και φορέματα με ανάλαφρα κεντήματα μετέφεραν το κοινό σε μια καλοκαιρινή απόδραση σε θερμές χώρες. Πρωταγωνιστικό ρόλο είχαν οι έντονες και πλούσιες αποχρώσεις στις δημιουργίες της γυναικείας συλλογής. Μεταξύ των καλεσμένων έδωσαν το παρών οι Σταματίνα Τσιμτσιλή, Δέσποινα Καμπούρη, Φλορίντα Πετρουτσέλι, Ισμήνη Νταφοπούλου, Νάνσυ Ζαμπέτογλου, Χρυσιάννα Ανδριοπούλου και Έβελυν Καζαντζόγλου.
Ήρθε στην Ελλάδα το www.GLAMI.gr, ο κορυφαίος digital προορισμός για τα fashion e-shops και τους λάτρεις της μόδας. Μία διαδικτυακή πλατφόρμα όπου το shopping μετατρέπεται σε διασκεδαστική, γρήγορη και εξαιρετικά αποτελεσματική εμπειρία. Μία μηχανή αναζήτησης που συνδυάζει τη μόδα με την τεχνολογία, δημιουργώντας τον πιο εύχρηστο online κατάλογο αγορών. Και η οποία πλέον, μιλάει ελληνικά!
Το GLAMI δημιουργήθηκε το 2013 στην Τσεχία και έφτασε πολύ γρήγορα να αποτελεί συνώνυμο του online shopping. Σήμερα, λειτουργεί σε 13 διαφορετικές χώρες και προσφέρει τις υπηρεσίες του σε περισσότερα από 4.000 e-shops μόδας, εξασφαλίζοντάςτουςχιλιάδες πωλήσεις μέσα από τις σελίδες του και την αποτελεσματική προώθηση του καταλόγου του στο ευρύ κοινό. Tο GLAMI εμπιστεύονται ήδη τα περισσότερα αγαπημένα ελληνικά e-shops όπως τα Celestino.gr και MyShoe.gr.
Η Tommy Hilfiger αποκαλύπτει την πρώτη συλλογή TommyXZendaya για την Άνοιξη 2019 η οποία σχεδιάστηκε από τον iconic Αμερικανό σχεδιαστή Tommy Hilfiger, σε συνεργασία με την ηθοποιό και παγκόσμια brand ambassador των γυναικείων συλλογών TOMMY HILFIGER, Zendaya.
Η πρώτη συλλογή γιορτάζει τις δυνατές, iconic γυναίκες της δεκαετίας του ’70, θυμίζοντας μας το Fashion Show “Battle of Versailles” που έλαβε χώρα εκείνο το χρονικό διάστημα, αλλά και το δυναμικό statement που έδωσαν τα μοντέλα της Αμερικής που περπάτησαν στην πασαρέλα. Τα look είναι δυναμικά και με αυτοπεποίθηση, με δομημένες σιλουέτες που περιλαμβάνουν ψηλόμεσα τζιν και παντελόνια στην εκλεπτυσμένη χρωματική παλέτα του μπορντό, του navy blue, του κρεμ και του κόκκινου Cabernet με κεντημένα το “Z” και “T”.
Το αιώνιο tailored κοστούμι έχει εξελιχθεί σε ένα μοντέρνο twist, ενώ τα «καμπάνα» παντελόνια και τα narrow waist blazers έχουν επανασχεδιαστεί σε κόκκινο Cabernet και κρεμ καρό. Από ρουχισμό και αξεσουάρ έως μαγιό και εσώρουχα, η συλλογή αγκαλιάζει τη νοσταλγία του παρελθόντος με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, δένοντας τη μοναδική και δυναμική αίσθηση του στιλ της Zendaya με το κλασικό Αμερικανικό cool DNA του brand.
Η συλλογή TommyXZendaya για την Άνοιξη 2019 θα είναι διαθέσιμη στα καταστήματα Tommy Hilfiger και σε επιλεγμένα σημεία πώλησης από τις 16 Απριλίου. (tommy.com)
Η Τriumph, η μεγαλύτερη εταιρεία εσωρούχων παγκοσμίως, και η Ελένη Φουρέιρα, η δημοφιλής ερμηνεύτρια των μεγάλων επιτυχιών, ένωσαν τις δυνάμεις τους και ξεσήκωσαν κοινό και κριτικούς, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά LIVE το νέο τραγούδι “TRIUMPH” στο TRIUMPH EXCLUSIVE CONCERT, αφιερωμένο στη γυναικεία δύναμη και συλλογικότητα.
Σε κεντρικό σημείο της Αθήνας, η εταιρεία γιόρτασε τη γυναικεία ενδυνάμωση και καλωσόρισε το NEO τραγούδι “TRIUMPH” που ήρθε να κατακτήσει τα ελληνικά & ξένα charts, ως σύμβολο της δύναμης που απορρέει από τη γυναικεία συλλογικότητα.
Το τραγούδι αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο την καμπάνια #TogetherWeTriumph της Triumph, που έχει ως επίκεντρο τη γυναικεία ενδυνάμωση, τονίζοντας έμπρακτα την τεράστια σημασία της αλληλοϋποστήριξης. Αποτελώντας μια ζωντανή αφιέρωση, για όλες όσες καθημερινά προσπαθούν, αγωνίζονται, εμπνέουν και στηρίζουν η μία την άλλη, το “TRIUMPH” είναι έτοιμο να κατακτήσει τα charts, εξαπλώνοντας μέσω του ρυθμού, των στίχων και της μουσικής, το μήνυμα της αγάπης και της σύμπνοιας μεταξύ των γυναικών.