Fashion news of the week

Τι είδαμε, που πήγαμε και τι μάθαμε από τον κόσμο της μόδας τις τελευταίες μέρες…

Το Attrattivo, το κορυφαίο ελληνικό fashion brand κλείνει φέτος 30 χρόνια παρουσίας στο χώρο και το γιορτάσαμε με ένα εντυπωσιακό και μεγάλο πάρτυ πριν από λίγες μέρες στη Δημοτική Αγορά Κυψέλης.

Επιλέγοντας έναν urban και ιστορικό χώρο που αναβιώνει, το smart casual brand που έχει αγαπηθεί, γιόρτασε το βράδυ της Πέμπτης την επέτειο του με έναν εντυπωσιακό και χαρούμενο τρόπο. Ο χώρος της Δημοτικής Αγοράς γέμισε με φίλους και συνεργάτες, ενώ πολλοί ήταν και οι επώνυμοι που έδωσαν «το παρών». Ανάμεσα σε εκείνους που ευχήθηκαν χρόνια πολλά στην attrattivo ήταν η Πηνελόπη Αναστασοπούλου, η Ευρυδίκη Βαλαβάνη, η Ευγενία Σαμαρά, η Ραμόνα Βλαντή, η Βασιλική Τρουφάκου, η Αναστασία Περράκη, Τζένη Μελιτά, Μυριέλλα Κουρεντή κ.ά 

Την εκδήλωση παρουσίασε ο Σάββας Πούμπουρας, ενώ highlight της βραδιάς ήταν η Live εμφάνιση της Tamta και η ανακοίνωση της δημιουργικής συνεργασίας της με την attrattivo, από την επόμενη σαιζόν,για τη δημιουργία μιας capsule collection, attrattivo + Tamta, make a change. 

Το Falconeri, το brand κασμίρ και φυσικών ινών, απευθύνεται σε έναν άνδρα με πολλά πρόσωπα για την Άνοιξη-Καλοκαίρι του 2018. Ο άνδρας Falconeri ζει σε αρμονία με τη φύση ενώ ταυτόχρονα ταιριάζει απόλυτα με την ενέργεια των μητροπόλεων. Η σεζόν θα είναι πλούσια σε ιδέες για ένα στυλ που συνδυάζει τον κοσμοπολιτισμό με τη σύγχρονη αίσθηση.

Ανακαλύψτε την αντρική συλλογή Summer ’18 της Falconeri. Από 18-25/5, με αγορές άνω των 250€, έχετε ένα συλλεκτικό δώρο*: ένα καπέλο jockey Falconeri σε μοναδικά χρώματα της φετινής συλλογής. (*ισχύει μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων)

Η νέα καλοκαιρινή καμπάνια της Η&Μ με τίτλο “Under the Sun” είναι ένα ταξίδι έμπνευσης γύρω από τον κόσμο της καλοκαιρινής μόδας. Η καμπάνια βασίζεται στην ιδέα ότι όλοι μοιραζόμαστε τον ίδιο ήλιο, αλλά μπορούμε να τον απολαύσουμε με διαφορετικό τρόπο ανάλογα με το πού ζούμε. Με τον ίδιο τρόπο, η νέα καλοκαιρινή συλλογή από την H&M είναι μοναδική, αλλά μπορούμε να τη φοράμε διαφορετικά ανάλογα με το ποιες είμαστε.

Η Η&Μ ταξίδεψε μαζί με top fashion influencers σε 8 αγαπημένους ελληνικούς προορισμούς και σε συνεργασία με τον όμιλο Αττικών εκδόσεων παρουσιάζει το πιο καλοκαιρινό ημερολόγιο μόδας, μέσα από τον φωτογραφικό φακό των Θοδωρή Μάρκου, Νικόλα Μάστορα, Στέφανου Παπαδόπουλου και της Ιωάννας Χατζηανδρέου.

Χρυσαφένιες παραλίες, κρυστάλλινα νερά, πλακόστρωτα σοκάκια και ο ζεστός ελληνικός ήλιος γίνονται το απόλυτο καλοκαιρινό σκηνικό της γυναικείας Η&Μ συλλογής.

Μπείτε στο www.summerdiaries.gr από τις 21/05 έως και τις 10/06, επίλεξε το αγαπημένο σου look και προορισμό και μπορεί να είσαι μία από τις 8 τυχερές που θα ταξιδέψουν στους πιο hot καλοκαιρινούς προορισμούς, θα μείνουν σε top A-list ξενοδοχεία και θα κερδίσουν μία δωροεπιταγή αξίας €300 για να αποκτήσουν τα δικά τους H&M Summer outfits.

 

Ένα αποκλειστικό πάρτι για τον Τύπο και τους ιδιαίτερους καλεσμένους της διοργάνωσε η Bershka, για να γιορτάσει το reopening του flagship store στην Ερμού. Ambassador του event ήταν η Demy, μια από τις πιο βραβευμένες καλλιτέχνιδες στην ιστορία των VMAs στην Ελλάδα.

Πάνω από 200 προσκεκλημένοι παρευρέθηκαν στο ανακαινισμένο κατάστημα για την εκδήλωση, όπου influencers, παρουσιαστές, φωτογράφοι, stylists, fashion editors και δημοσιογράφοι διασκέδασαν και παρακολούθησαν ζωντανά τους γνωστούς καλλιτέχνες. Η βραδιά ξεκίνησε µε τους ηλεκτρονικούς ήχους του DJ Pitsi, δίνοντας στη συνέχεια τη σκυτάλη στους Playmen, οι οποίοι κράτησαν ζωντανό το ρυθμό του πάρτι. Το αποκορύφωμα επιφυλασσόταν για το κλείσιμο της βραδιάς, µε την Demy να παίρνει το μικρόφωνο και να μοιράζεται τη σκηνή με τους Playmen.

H νεότερη αλυσίδα του Ομίλου Inditex βρίσκεται πλέον στη δεύτερη θέση εσόδων μετά τη Zara, και αυτή τη στιγμή διαθέτει 1.098 καταστήματα σε 76 χώρες.

You may also like