Ένα άρθρο γεμάτο με χρώματα και νέα από τον χώρο της μόδας, για όλα τα γούστα!
IWC- Portugieser Chronograph
Στην έκθεση Watches & Wonders που πραγματοποιήθηκε στη Σαγκάη, η IWC Schaffhausen παρουσίασε το θρυλικό Portugieser Chronograph που για πρώτη φορά διατίθεται με μπρασελέ από ανοξείδωτο ατσάλι. Χάρη στην νέα αυτή επιλογή, ο κομψός και σπορ χρονογράφος γίνεται πολυχρηστικός και κατάλληλος για ολοκαίνουργιες περιπέτειες. Το μπρασελέ από υψηλής ποιότητας ανοξείδωτο ατσάλι με κούμπωμα butterfly, διατίθεται επίσης ως αξεσουάρ για όλα τα νέα μοντέλα του Portugieser Chronograph.
Maison Margiela / Reebok
O οίκος Maison Margiela και η Reebok αποκάλυψαν μία συνεργασία η οποία «θα επεκταθεί σε αρκετές σεζόν.
Ο πρώτος καρπός της συνεργασίας θα λανσαριστεί στις 22 Σεπτεμβρίου με την άφιξη του Tabi Instapump Fury. Παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο στο show του οίκου για την Άνοιξη/ Καλοκαίρι 2020. Επιπλέον μοντέλα έχουν προγραμματιστεί να λανσαριστούν το 2021.
Οι δύο εταιρείες αναφέρουν ότι το πρώτο λανσάρισμα αφορά σε ένα «statement παπούτσι για την εποχή της κυβερνο-βιομηχανικής επανάστασης. Έρχεται σε συνέχεια των αναλύσεων του οίκου στη συζήτηση μεταξύ της ανθρωπότητας και της τεχνολογίας στην ψηφιακή εποχή». Θα κυκλοφορήσει δε τόσο με τακούνι όσο και σε flat εκδοχές.
United Colors of Benetton
Η United Colors of Benetton επιλέγει για τη νέα διαφημιστική της καμπάνια Φθινόπωρο/ Χειμώνας 2020, νέα σύμβολα και οπτικούς κώδικες. Στόχος να ερμηνεύσει έναν κόσμο που δεν θα είναι ποτέ ξανά ο ίδιος. Ένα ζευγάρι τεράστιων χρωματιστών γυαλιών αποτελούν το στοιχείο που επαναλαμβάνεται στα γραφικά της καμπάνιας, ένα σύμβολο χαράς και ανοιχτής αγκαλιάς, αλλά ταυτόχρονα και ένα όραμα για τον νέο κόσμο που ανοίγεται πλέον μπροστά μας.
Οι εικόνες αφηγούνται την ιστορία της νέας συλλογής Φθινόπωρο/ Χειμώνας 2020 που σχεδιάστηκε από τον Jean-Charles de Castelbajac. Ένα φρέσκο, πολυεθνικό, αισιόδοξο καστ. Παίζουν με πολύχρωμα αρκουδάκια, ένα σύμβολο που σηματοδοτεί την αλλαγή σκυτάλης και τοποθετεί το μέλλον στα χέρια της Generation Z, στα όνειρα, τις συνήθειες και τις πεποιθήσεις τους. Ο φωτογράφος Matteo Montanari ανέλαβε να αποτυπώσει με σύγχρονο τρόπο την παράδοση των ιδιαίτερων κωδικών επικοινωνίας της United Colors of Benetton, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στα ψηφιακά μέσα.
women ‘secret
Η women ‘secret υποδέχεται το φθινόπωρο με τη νέα συλλογή Bed & Breakfast αφιερωμένη στους λάτρεις της διαχρονικής πυζάμας. Βαμβακερές, άνετες και κομψές θα αποτελέσουν το must have homewear για τις πρώτες φθινοπωρινές ημέρες στο σπίτι.
Η νέα συλλογή εμπνεύστηκε από τα κεραμικά διακοσμητικά και τα ρετρό πλακάκια δαπέδου ενώ τα ριγέ και floral τυπώματα θυμίζουν τις εντυπωσιακές αντιθέσεις των κεραμικών βάζων και αναδεικνύονται υπέροχα χάρη στα κυρίαρχα χρώματα όπως η τερακότα και το σκούρο μπλε.
Vans / MoMA
Η Vans και το MoMA παρουσιάζουν μία ξεχωριστή συλλογή ένδυσης και υπόδησης, αφιερωμένη σε εκθέματα του μουσείου και έργα διακεκριμένων καλλιτεχνών. Το πρώτο μέρος της συλλογής που περιέχει ένδυση, υπόδηση
και αξεσουάρ, θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως στις 30 Σεπτεμβρίου και θα ακολουθήσει το δεύτερο μέρος, τον Νοέμβριο.
Και τα δύο μέρη περιλαμβάνουν προϊόντα που δημιουργήθηκαν από έργα τέχνης/εκθέματα του Μουσείου και επιλέχθηκαν από τη Vans, σε συνεργασία με το MoMA, ενώ κάθε προϊόν έχει σχεδιαστεί με σεβασμό και εκτίμηση προς τους καλλιτέχνες και το έργο τους, έχοντας καμβά τα μοντέλα Vans Classic.
Βαλέρια Τάραντο/ Notos.com
Ο Όμιλος Notos Com Holdings εντάσσει στο δυναμικό του τη Βαλέρια
Τάραντο, στη θέση της Διευθύνουσας Συμβούλου του Κλάδου Πολυκαταστημάτων, έχοντας τη συνολική διοικητική και εμπορική ευθύνη για τον κλάδο. Η Βαλέρια Τάραντο διαθέτει πολυετή επιτυχημένη εμπειρία σε ανώτατες διοικητικές θέσεις σε πολυεθνικές εταιρείες και ομίλους, όπως
το Gucci Group με έδρα το Λονδίνο (Finance/Commercial/Media Planning
and Buying) και τα Αττικά Πολυκαταστήματα (Buying and Business
Development). Τον τελευταίο χρόνο διετέλεσε Business and Commercial
Consultant στην εταιρεία Zeus and Dione, συμβάλλοντας καθοριστικά στην εδραίωσή της στη διεθνή αγορά.
Photo credits: @highlightid (unsplash)