Μία εβδομάδα με πολλά κι ενδιαφέροντα νέα από τον κόσμο της μόδας…
Lingerie by ZARA
Υιοθετώντας μια δυναμική οπτική ως προς την οικειότητα του σώματος, που εξερευνήθηκε μέσα
από το γυναικείο βλέμμα, η Zara Lingerie λάνσαρε την πρώτη της συλλογή στις 22 Οκτωβρίου.
Σχεδιασμένα και φτιαγμένα για να προσφέρουν απόλυτη άνεση, τα κομμάτια της συλλογής φτιάχνονται χρησιμοποιώντας πολυτελείς τεχνικές εσωρούχων από υψηλής ποιότητας υφάσματαμετάξι, alpaga, μαλλί, βαμβάκι, αναμεμειγμένα με ελαφρύ τούλι. Η συλλογή περιλαμβάνει εσώρουχα, πυζάμες, ρόμπες, μάσκες ύπνου, κορμάκια και κασκόλ, σε μία ευρεία γκάμα χρωμάτων. Η νέα συλλογή αποτυπώνεται σε μια σειρά από οικεία πορτρέτα, από τον φωτογραφικό φακό της Annemarieke Van Drimmelen, με μια ευγενή, ποιητική αποτύπωση των γυναικών στις πιο φυσικές και προσωπικές τους στιγμές. Η νέα συλλογή εσωρούχων είναι διαθέσιμη αποκλειστικά online.
H Celia Kritharioti σχεδιάζει τις πάνινες τσάντες του Ελληνικού Οργανισμού Ανακύκλωσης
Την προσπάθεια για μείωση της χρήσης της πλαστικής σακούλας στηρίζει η σχεδιάστρια Σίλια Κριθαριώτη. Συγκεκριμένα, στις πάνινες τσάντες που πρόκειται να διανεμηθούν το προσεχές διάστημα από τον Ελληνικό Οργανισμό Ανακύκλωσης σε 3,5 εκατομμύρια σπίτια σε όλη την χώρας, θα αξιοποιηθεί το σχέδιο που είχε δημιουργήσει το 2018, ζωγραφισμένα ψάρια με σώματα καλυμμένα από πλαστικές σακούλες.
Η Σίλια Κριθαριώτη, ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη σε θέματα περιβάλλοντος, ενημερώθηκε για το σύνολο των δράσεων
που θα υλοποιήσει ο ΕΟΑΝ και δέχτηκε ευχαριστίες για την ενεργό προσφορά της, στο πλαίσιο συνάντησης που
έγινε στο ατελιέ της.
The Fashion Room Service – See Now, Buy Now Edition
Το περιοδικό Ozon διοργανώνει το The Fashion Room Service – See Now, Buy Now Edition, το πρώτο live
streaming phygital fashion event. Προσαρμοζόμενος στα νέα δεδομένα, ο θεσμός ανάδειξης της Ελληνικής
μόδας, νέων τάσεων και brands, υποστηρίζει τη see now – buy now φιλοσοφία, τόσο σε digital όσο και σε
φυσικό περιβάλλον. Το The Fashion Room Service – See Now Buy Now Edition ζωντανεύει στις οθόνες
μέσω fashion show, το οποίο θα μεταδοθεί σε Live Streaming στις 5 Νοεμβρίου στις 21:00 στο YouTube
και σε περισσότερα social media channels. Μέσω του ειδικά σχεδιασμένου e-shop fashionroomservice.gr, οι fashionistas θα έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν επιτόπου τις συλλογές που παρουσιάζονται. Το e shop θα είναι διαθέσιμο για το κοινό μετά το πέρας της πρεμιέρας του fashion show, για 29 ημέρες ακόμα. Μετά το fashion show, τα brands θα έχουν φυσική παρουσία στο νέο creative hub Metaphor, από 6 έως 21 Νοεμβρίου, με το δικό τους pop up store.
Ο οίκος Zolotas εμπνέεται από τα δάφνινο στεφάνι
Ο οίκος Zolotas, θέλοντας να τιμήσει την επέτειο της Ελληνικής Επανάστασης του 1821, δημιούργησε τη συλλογή Daphne, εμπνευσμένη από το δάφνινο στεφάνι. Από το 1895 μέχρι και σήμερα, ο οίκος Zolotas δημιουργεί και καθιερώνει το γούρι της χρονιάς, που σύμφωνα με την παράδοση προσφέρεται για την καλοτυχία. Κάθε χρόνο, η ετήσια αυτή συλλεκτική συλλογή αφιερώνεται σε έναν κοινωνικό σκοπό. Το 2021, η συλλογή Daphne έχει ως στόχο να συνδράμει το φιλανθρωπικό έργο της ΕΛΕΠΑΠ και να στηρίξει τα «Βήματα Ζωής» των παιδιών και ενηλίκων με αναπηρία, αφιερώνοντας μέρος των πωλήσεών της προς όφελος του σκοπού αυτού.
Photo credits: @socialcut (unsplash)