Νέα από τον χώρο της μόδας, που θα σας προκαλέσουν για online shopping…
H Ελληνική Επανάσταση εμπνέει την Ergon Mykonos
Η Ergon Mykonos δίνει τη δική της εικαστική παρέμβαση στην μόδα για την επέτειο των 200 χρόνων από την σύσταση του Ελληνικού κράτους, μέσα από τη νέα της συλλογή. Είναι εμπνευσμένη από τη ματιά των ζωγράφων της επανάστασης, όπως την αισθάνθηκαν και την απέδωσαν στους πίνακές τους. Καθώς και από τα χρώματα, την ποικιλία και την πολυπλοκότητα των ενδυμασιών, που έμειναν ταυτισμένα με την ελληνική επανάσταση. Σύμφωνα με την εταιρεία, λειτουργεί σαν μια μηχανή του χρόνου που δίνει διαφάνεια στην ιστορία της Ελλάδας. Συμβολίζει το fusion τεχνών, στυλ, πολιτισμών και εποχών.
“I am SISLEY”, new SS2021 collection
Μουσική, σερφ, τέχνη, χορός, μαγειρική. Αυτά αλλά και πολλά άλλα είναι τα πάθη της νέας διαφημιστικής εκστρατείας της Sisley με θέμα “I AM SISLEY”.
Από τη θάλασσα στα βουνά, από τις πόλεις στα χωριά, ταξιδεύοντας με τροχόσπιτο ή με ιστιοφόρο… Η ιστορία αυτή -που αποτελείται από φωτογραφίες και βίντεο- απεικονίζει καλλιτέχνες, δημιουργούς και αθλητές στο φυσικό τους περιβάλλον. Εκεί όπου νιώθουν περισσότερο σαν στο σπίτι τους και ελεύθεροι να είναι ο εαυτός τους. Οι ηθοποιοί Aurora Ruffino και Gianmarco Saurino, o σεφ Andrea Volpe, η πρίμα μπαλαρίνα Nicoletta Manni και τα κορίτσια του συγκροτήματος Killin’ Baudelaire είναι μόνο μερικοί από τους χαρακτήρες που εμφανίζονται μπροστά από τον φακό της Sisley. Θέλουν να μεταφέρουν το βάθος του πάθους τους και την αγάπη τους για αυτό που κάνουν.
Με τη βοήθεια των μαρτυριών τους, η διαφημιστική εκστρατεία Ι ΑΜ SISLEY απομακρύνεται από τα επικοινωνιακά στερεότυπα της μόδας. Διηγείται τη δική της ιστορία μέσω της αυθεντικότητας, της ειρωνείας και της οικειότητας… Αξίες που ανέκαθεν υπήρξαν ορόσημα της εμπορικής ταυτότητας της SISLEY.
Συλλογή με πρωταγωνιστές του Netflix από την Havaianas
Η Havaianas παρουσιάζει μια νέα παγκόσμια καμπάνι. Εστιάζει στη γυναικεία ενδυνάμωση και έχει ως πηγή έμπνευσης γυναίκες που πρωταγωνιστούν σε εμβληματικούς τίτλους του Netflix. Η νέα συλλογή θα αποτελείται από τέσσερα μοντέλα. Το καθένα θα παρουσιάζει έναν χαρακτήρα από αγαπημένες σειρές. Eleven από το Stranger Things, Ναϊρόμπι από το La Casa De Papel, Maeve από το Sex Education και Yennefer από το The Witcher. Έχοντας ως
άξονα το #FollowMyVoice, η καμπάνια έχει ως στόχο να ενθαρρύνει τις γυναίκες, ώστε να λένε πάντα αυτό που νιώθουν. Επίσης να μοιράζονται τις ιστορίες τους και να εμπνέουν η μια την άλλη.
3η χρονιά Womanism από την Intersport
Πρόκειται για μία δημιουργική ενέργεια της εταιρείας, που έχει ως στόχο την ενδυνάμωση των γυναικών και τη στήριξη τους στην προσπάθεια να ισορροπήσουν τους πολλαπλούς ρόλους τους στην καθημερινότητα. Μέσα από την ενέργεια του Womanism, η Intersport μοιράζεται ιστορίες γυναικών από διάφορα κοινωνικά και επαγγελματικά υπόβαθρα. Έτσι εμπνέει κάθε γυναίκα να κυνηγήσει τα όνειρα της και να αναγνωρίσει πως μπορεί να ορίσει η ίδια το στυλ της, τον χρόνο της, το σώμα της, και τις επιλογές της.
Φέτος, το Womanism ανέδειξε τις ιστορίες τριών διαφορετικών γυναικών. Μιλούν για τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν για να βρεθούν εκεί που είναι σήμερα και για όλα όσα τις ενέπνευσαν. Οι ολοκληρωμένες ιστορίες τους είναι διαθέσιμες σε όλα τα social media και το website της Intersport, αλλά και στη σελίδα του Womanism.