Havaianas και Gigi Hadid Επαναπροσδιορίζουν τα Flip-Flops ως το Επόμενο Μεγάλο Fashion Statement
Πρωτοπόρος και δημιουργός του μοντέρνου flip-flop, η havaianas παραμένει σημείο αναφοράς από την πρώτη στιγμή που κυκλοφόρησε, αποδεικνύοντας ότι η αυθεντικότητα και η απλότητα δεν φεύγουν ποτέ από τη μόδα. Καθώς τα flip-flops κερδίζουν έδαφος στο fashion conversation, το brand ανακοινώνει με υπερηφάνεια τη συνεργασία του με την Gigi Hadid, το παγκόσμιο fashion icon και διεθνές supermodel, που αναλαμβάνει ρόλο global brand ambassador για το 2025.
Ως μία από τις πιο επιδραστικές προσωπικότητες της μόδας, η Gigi Hadid έχει καθιερωθεί τόσο ως supermodel όσο και ως επιτυχημένη επιχειρηματίας και creative director. Με περισσότερους από 77 εκατομμύρια ακολούθους στο Instagram, η Gigi είναι ένα pop culture phenomenon. Το δυναμικό της στυλ και η ανεπιτήδευτη αυτοπεποίθηση της αντικατοπτρίζουν απόλυτα τις αξίες της havaianas, καθιστώντας την τον ιδανικό συνεργάτη του brand για τη φετινή χρονιά.
Η Gigi Hadid πρωταγωνιστεί σε πολλαπλές καμπάνιες της havaianas, προσδίδοντας τη δική της fashion υπογραφή σε κλασικά flip-flop σχέδια, όπως τα Brazil Logo και Slim Point. Μέσα από εντυπωσιακές εικόνες, αναδεικνύει τη διαχρονική γοητεία των havaianas και μοιράζεται τη δική της αγάπη για το απόλυτο βραζιλιάνικο fashion icon.
«Το να γίνω global ambassador της havaianas είναι σουρεαλιστικό και ταυτόχρονα νοσταλγικό», δήλωσε η Gigi Hadid. «Μεγαλώνοντας κοντά στη θάλασσα, δεν θυμάμαι στιγμή που να μην φοράω αυτό το καλοκαιρινό staple. Είμαι ενθουσιασμένη γι’ αυτή τη συνεργασία και λατρεύω το γεγονός ότι η havaianas κάνει δυναμικό comeback. Θα φορέσω flip-flops παντού – από το Παρίσι και τη Νέα Υόρκη μέχρι την παραλία».


H Swarovski γιορτάζει την καμπάνια άνοιξη-καλοκαίρι 2025με την Ariana Grande
Γιορτάζοντας τα 130 χρόνια του Οίκου, η Παγκόσμια Δημιουργική Διευθύντρια της Swarovski, Giovanna Engelbert, ανανεώνει την έννοια της μεταμόρφωσης, χρησιμοποιώντας την ομορφιά ως μέσο για να εκφράσει την εξελισσόμενη αισθητική του brand και να ενισχύσει το εμβληματικό του status.
Στην τρίτη της καμπάνια για τη Swarovski, η Ariana μεταμορφώνεται μέσα από κοσμήματα πλημμυρισμένα από φως. Σε αντίθεση με τη Holiday 2024 “Party of Dreams” και τη συλλογή Ariana Grande x Swarovski με επιρροές από την παλιά αίγλη του Hollywood, η νέα αυτή καμπάνια εξερευνά τη συμβιωτική σχέση μεταξύ στυλ και προσωπικής έκφρασης. Το φωτογραφικό αποτέλεσμα, δια χειρός Mert and Marcus, αντλεί έμπνευση από την επιμελώς στιλιζαρισμένη pop αισθητική των 60s.
Η συλλογή και η καμπάνια αποτίνουν φόρο τιμής στη υψηλή αισθητική της μόδας, στη δυναμική φύση του κρυστάλλου και στη διαχρονική ικανότητα της Swarovski να διαμορφώνει τη σύγχρονη pop κουλτούρα. Η δύναμη του savoir-faire της Swarovski εκφράζεται μέσα από κοσμήματα που ακτινοβολούν χαρά και απελευθερώνουν κάθε δημιουργική πτυχή.


Η νέα συλλογή του Aiki Diounot είναι εμπνευσμένη από τη γυναίκα που ζει το παρόν με τόλμη και αυθεντικότητα
Η νέα συλλογή SS25 του Aiki Diounot είναι μια ωδή στη γυναίκα που δεν περιμένει. Που ζει, κινείται, δημιουργεί κι απολαμβάνει… In the Now. Που εκφράζεται μέσα από τις επιλογές της και δίνει αξία στο ουσιαστικό, στο ποιοτικό, στο προσωπικό.
«Η γυναίκα που μας εμπνέει είναι παρούσα, αποφασιστική και αυθεντική. Δεν ακολουθεί τάσεις, επιλέγει ρούχα που της λένε κάτι. Που έχουν ποιότητα και υπόσταση – όπως κι εκείνη», αναφέρει η Χρυσάνθη Γκούρου, founder & creative director του Aiki Diounot.
Η συλλογή SS25 χαρακτηρίζεται από statement φορέματα, κομψά καλοκαιρινά κοστούμια και co-ords που προσαρμόζονται στον ρυθμό της καθημερινότητας με στιλ και αυτοπεποίθηση. Πουκάμισα από φυσικά υφάσματα, μοναδικά μοτίβα και κομμάτια που αναδεικνύουν τη γυναίκα όπως είναι: απλή, δυναμική, παρούσα.
Για αυτή τη σεζόν, η Aiki Diounot συνεργάστηκε με δύο σύγχρονες καλλιτέχνιδες, εντάσσοντας τη δική τους δημιουργική ματιά σε επιλεγμένα σχέδια:
● Η Μυρτώ (aka Myrtmigi), κεραμίστρια με μοναδικό χαρακτήρα και έμπνευση από τη vintage αισθητική, δημιούργησε αποκλειστικά για το Aiki Diounot ένα print που μας γαμίζει νοσταλγία.
● Η Έφη Εμμανουηλίδη, εικαστικός και Art Director που ζει και εργάζεται στην Αθήνα, συνέθεσε μοτίβα με κεντρικό θέμα την πολυδιάστατη ταυτότητα και τη δύναμη της θηλυκότητας καθώς και την αποδοχή του σώματος.
Μπορείτε να βρείτε τη συλλογή “In the now” στο www.aikidiounot.com/shop και στο κατάστημα του brand στο Παγκράτι, Πρατίνου 53.

Featured image: unsplash.com/@gettyimages