Στον χώρο της μόδας γίνονται πολλά events …και τα νέα “ξεπηδούν” από τη μία στιγμή στην άλλη! Επειδή είχα καιρό να γράψω γι’ αυτά, κάποιες ειδήσεις είναι λίγο πιο παλιές… (θα με συγχωρήσετε).
Σε απόλυτα εορταστικό κλίμα λόγω Halloween, η TOUS boutique επί της οδού Πανεπιστημίου 5Α στο Σύνταγμα υποδέχτηκε φίλους και συνεργάτες για την παρουσίαση της χειμερινής συλλογής. Πιστοί λάτρεις του οίκου, εκπρόσωποι από το χώρο των media και digital influencers ανταποκρίθηκαν για άλλη μια φορά στο κάλεσμα του Ομίλου DIGALAKIS, κι έσπευσαν να αποκτήσουν για τους ίδιους και τα αγαπημένα τους πρόσωπα τις μοναδικές δερμάτινες τσάντες καθώς και τα αστραφτερά κοσμήματα με την υπογραφή του οίκου για τις χειμερινές τους εμφανίσεις.
Πάντα με γνώμονα την υψηλή αισθητική και την ποιότητα, που χαρακτηρίζει τον οίκο TOUS, οι δημιουργίες του αποτελούν μια εναλλακτική πρόταση για τις γυναίκες που επιθυμούν μοντέρνα, ξεχωριστά κοσμήματα σε προσιτές τιμές, τα οποία αναδεικνύουν το προσωπικό τους στυλ σε κάθε περίσταση.
Η women’ secret σας παρουσιάζει τη limited συλλογή με τα πιο αποπλανητικά και ακαταμάχητα σχέδια.
Μαύρες, κόκκινες και σαμπανιζέ αποχρώσεις σε συνδυασμό με αισθησιακά και θηλυκά σχέδια, θα σας κάνουν να αισθανθείτε όμορφη εσωτερικά και εξωτερικά.
Στη συλλογή ξεχωρίζουν τα bodies bralettes και tops με μακριά μανίκια σε σατέν ύφανση, δαντέλα και plumetti ύφασμα. Οι sexy εμφανίσεις συμπληρώνονται με σλιπ και εσώρουχα από τούλι και ιδιαίτερα ανοίγματα για ακόμα πιο αποπλανητικό αποτέλεσμα.
Η SPRINGFIELD, παρουσιάζει την καμπάνια KEEP IT WARM! στο πλαίσιο της εφαρμογής μιας στρατηγικής καινοτομίας. Μια νέα συλλογή outwear που βασίζεται σε κομμάτια με θερμική επένδυση υψηλής απόδοσης, πιστοποιημένα από εμπορικά σήματα όπως το DupontTM SoronaR, NeokdunR ή RDS.
Οι ambassadors που επιλέχθηκαν για την καμπάνια, η εικονογράφος Ana Jarén και ο πρωταθλητής snowboarder Lucas Eguibar, συνδέονται άμεσα με τα νέα κομμάτια του brand μέσω του τρόπου ζωής και των εμπειριών τους. Το χρώμα και η καινοτομία αποτελούν τον καλύτερο συνδυασμό για την παρουσίαση των αξιών της νέας KEEP IT WARM! collection.
Ο Tommy Hilfiger γιορτάζει την πρώτη επίσκεψη του στην Αυστραλίασε ένα New York style party, στο Jones Bay Wharfσυνοδευόμενος από celebrities. Οι προσκεκλημένοι έφτασαν στο κτίριο Jones Bay Wharf, το οποίο ήταν φωτισμένο με τα iconic americana χρώματα του brand, ενώ το electric music duo, Set Mo ήταν στα DJ decks, δίνοντας τον μουσικό τόνο της βραδιάς. Μια γιγαντιαία ντισκομπάλα έφερε μια διάθεση ρετρό στη βραδιά, θυμίζοντας παρόμοιες ρετρό σκηνές από το πρόσφατο show Tommy Now στη Νέα Υόρκη.
Tο αυστραλοαμερικάνικο φαγητό με fusion επιρροές ενθουσίασε το κοινό με παϊδάκια bbq, American style hot dogs, μίνι καλαμπόκια και συνοδευτικά Angus beef burgers! Ένας feature wall σέρβιρε τοπική μπύρα και κρασί, αλλά και μια μοναδική ποικιλία από ποτά.
H Bic δηµιουργεί µια νέα limited σειρά µε fashion καλσόν και καλτσάκια. Στη νέα Bic Limited Collection, περιλαμβάνονται τρία σχέδια καλσόν -με διακριτικό δίχτυ και σχέδιο μίνι πουά, opaque με glitter και opaque σε έντονα χρώματα, όπως πετρόλ και μπορντώ- και τρία σχέδια καλτσάκια -με φιόγκο σε ασπρόμαυρα μοτίβα καρώ και ψαροκόκκαλο, με glitter ριγέ σε μαύρες και μπλε αποχρώσεις και με πέρλες σε μαύρο χρώμα.
Παράλληλα, είναι live σχετικός διαγωνισμός στο Ιnstagram, μέσω του οποίου οι καταναλωτές μπαίνουν στην κλήρωση, για να κερδίσουν styling sessions µε επαγγελµατία στυλίστα, δωροεπιταγές ή προϊόντα Bic. H νέα σειρά είναι διαθέσιμη για περιορισμένη χρονική περίοδο σε επιλεγµένα καταστήµατα αλυσίδων σουπερµάρκετ και σε γνωστή αλυσίδα καλλυντικών, σε ειδικό, πρωτότυπο stand.