Γεννημένη το 1968 στη Δανία από Δανό πατέρα και Περουβιανή μητέρα η Ελενα Κρίστενσεν δεν αποτέλεσε ποτέ, παρά την επιτυχία της, τυπικό δείγμα μοντέλου. Η εξωτική ομορφιά της, οι οικολογικές ευασθησίες της -πριν ακόμα γίνουν του συρμού- και η μποέμικη εμφάνισή της -φλέρταρε με το έθνικ- την κατέτασσαν στην κατηγορία των λαμπερών outsiders. Ομως, η Κρίστενσεν αποδείχθηκε πιο ανθεκτική από δεκάδες άλλες συναδέλφους της που παρασύρθηκαν από τις καταιγίδες των νέων τάσεων. Παρά τα 42 χρόνια της, εξακολουθεί να δουλεύει ως μοντέλο, έστω και επιλεκτικά, έστω και στο περιθώριο των άλλων ασχολιών της.
Αν και η θέση την οποία προτιμάει πλέον είναι πίσω από τον φακό -έχει μόνιμη συνεργασία με τα περιοδικά Nylon και Elle καθώς και με την ανθρωπιστική οργάνωση Oxfam- η Κρίστενσεν είναι το πρόσωπο διαφόρων brands με διεθνή εμβέλεια όπως η Triumph, στις οποίες «δανείζει» την εικόνα της και την «ήρεμη δύναμη» που αποπνέει.
Μάλιστα, η συνεργασία της με την Triumph -μετράει ήδη 3 χρόνια- είναι τόσο επιτυχημένη ώστε η εταιρεία της πρότεινε να δημιουργήσει τη δική της συλλογή εσωρούχων πολυτελείας που θα αντιπροσωπεύει την αντίληψή της περί θηλυκότητας και αισθησιασμού. «Το παν σε σχέση με τα εσώρουχα είναι να μην φαίνεται ότι προσπαθείς πολύ» εξήγησε η Κρίστενσεν σε μία από τις δημοσιογράφους που παρευρέθηκαν στην παρουσίαση της συλλογής της στο Λονδίνο. «Οτιδήποτε “φωνάζει” είναι απωθητικό».
Η Κρίστενσεν, που έχει δοκιμάσει και στο παρελθόν να σχεδιάσει ρούχα, ήθελε να έχει ενεργή ανάμειξη στη δημιουργία της συλλογής. Για το σκοπό αυτό ταξίδεψε ως το Χονγκ Κόνγκ όπου ράβονται τα δείγματα και μελέτησε το τεχνικό σκέλος της παραγωγής. «Εγώ ήθελα οι ραφές να είναι εμφανείς αλλά μου εξήγησαν ότι αυτό δεν γίνεται γιατί στο πρώτο πλύσιμο θ’ αρχίσουν να ανοίγουν» διηγήθηκε στην ίδια δημοσιογράφο για να της δώσει μια ιδέα των προβλημάτων που αντιμετώπισε. Τα οποία, φυσικά, ξεπεράστηκαν με την παρέμβαση του σχεδιαστικού τμήματος της Triumph, το οποίο ανέλαβε το έργο της «επεξεργασίας» των σχεδίων της νεοφώτιστης δημιουργού.
Το αποτέλεσμα θα φανεί στις αρχές Ιανουαρίου, όταν η συλλογή θα κάνει την εμφάνισή της στις μπουτίκ και στην ιστοσελίδα της εταιρείας.
Πηγή: http://www.gynaikamag.gr