Το αγαπημένο αμερικάνικο brand που έχει όλη την αριστοκρατική και κλασσική αύρα της Βοστόνης μάς επανασυστήνεται με μία πρωτοποριακή προσέγγιση.
Η αξέχαστη πόλη της Βοστώνης με την μοναδική κουλτούρα, τα χρώματα και την νοοτροπία της αναδεικνύεται στην καρδιά του εμβληματικού brand, The Bostonians. Με μία ανανεωμένη ταυτότητα και μια νέα εξαιρετική καμπάνια που αποδίδει φόρο τιμής στην παράδοση και τον πολιτισμό που έκαναν αυτή την πόλη τόσο ξεχωριστή, το brand επιστρέφει στο προσκήνιο.
Με το βλέμμα στραμμένο στη Βοστώνη, η The Bostonians, στα πλαίσια της νέας Συλλογής Fall Winter 23/24 , παρουσιάζει την καμπάνια A State Of Mind και αποκαλύπτει τη νέα της εταιρική ταυτότητα, όπως προκύπτει από το εντυπωσιακό rebranding που πραγματοποιεί.
Αντλώντας έμπνευση από το πνεύμα ελευθερίας και πολιτισμού της Βοστώνης, η νέα καμπάνια της The Bostonians καθρεφτίζει την κλασική γοητεία και την casual κομψότητα του σύγχρονου Άνδρα, καλώντας τον να εκφραστεί μέσω του στιλ του όπως ποτέ άλλοτε.
Η νέα Συλλογή The Bostonians, που φέτος περιλαμβάνει εμπλουτισμένες κατηγορίες με πληθώρα νέων κωδικών, χαρακτηρίζεται από ένα άκρως ενδιαφέρον Preppy Style With a Twist – ένα «κλείσιμο ματιού» στο New England Style που χαρακτηρίζει τη Βοστώνη. Layered looks, cozy πουλόβερ σε ζεστά, γήινα χρώματα και ανθεκτικά, laid-back jackets συνθέτουν μία συλλογή που καλύπτει κάθε lifestyle και γούστο.
Στα πλαίσια του rebranding, η The Bostonians αποκαλύπτει ένα πιο νεανικό πρόσωπο και μία ανανεωμένη εικόνα. Το εμβληματικό της λογότυπο μεταμορφώνεται σε ένα εντυπωσιακό οικόσημο γεμάτο συμβολισμούς που αποτελείται από την ασπίδα και τους προστάτες της, καθώς και το νέο motto.
Συγκεκριμένα:
Η ασπίδα
Βασικό στοιχείο του νέου The Bostonians οικοσήμου είναι η ασπίδα, που πλαισιώνει τον εμβληματικό πλέον κόμπο, υποδηλώνοντας ότι η μάρκα εμπνέεται από το παρελθόν αλλά έχει το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον.
Οι προστάτες της ασπίδας
Τα αμερικάνικο άλογο και το ευρωπαϊκό ελάφι, πλαισιώνουν και προστατεύουν την ασπίδα και καταδεικνύουν την άρρηκτη σύνδεση των δύο ηπείρων.
Το Motto
Το motto της μάρκας “A State of Mind” ενσαρκώνει τη φιλοσοφία της The Bostonians. Μια φιλοσοφία που εκτείνεται πέρα από τη μόδα και τα ρούχα και σύμφωνα με την οποία όλοι οι άνδρες μπορούν να νιώσουν ελεύθεροι να εκφράζουν το στιλ τους και την προσωπικότητά τους.
Με ιστορία στον σχεδιασμό ρούχων υψηλής ποιότητας, η The Bostonians συνεχίζει να αγκαλιάζει την κομψότητα και τη διαχρονική αισθητική με εξαιρετική προσοχή στη λεπτομέρεια. Κάθε κομμάτι της Συλλογής, αποτελεί ξεκάθαρη δήλωση εκλεπτυσμένης γοητείας και λειτουργικότητας, αντικατοπτρίζοντας τον αυθεντικό τρόπο ζωής του σύγχρονου άνδρα.