Jennifer Lopez, η πρωταγωνίστρια στη νέα καμπάνια της Guess

Όταν η Guess, ενώνει τις δυνάμεις του με μία σταρ, όπως η Jennifer Lopez, η αλήθεια είναι ότι το αποτέλεσμα είναι λίγο πολύ προδιαγεγραμμένο. Η καμπάνια για την Άνοιξη του 2018 είναι μία από τις καλύτερες που έχει δημιουργήσει το αμερικανικό brand και καθιστά τη J.Lo τη μεγαλύτερη σε ηλικία γυναίκα που γίνεται μούσα του (48 ετών), εκθρονίζοντας την Claudia Schiffer, που πόζαρε για τη Guessσε ηλικία 41 ετών το 2012.

«Όταν δέχτηκα το τηλεφώνημα από τον Paul Marciano, στο οποίο μου ζητούσε να γίνω το καινούργιο κορίτσι της Guess, ενθουσιάστηκα που θα ήμουν ένα κομμάτι ενός τόσο εικονικού brad, που λάτρευα από όταν ήμουν έφηβη. Όταν κοιτάω πίσω στις πρώτες καμπάνιες της Guess, βλέπω όλα αυτά τα πανέμορφα μοντέλα και τις εικονικές εικόνες που έχει δημιουργήσει ο Paul. Είναι ένα απίστευτο κομπλιμέντο το να έχω διαλεχτεί για την καμπάνια Guess Spring 2018», δήλωσε η Jennifer Lopez.

Ο συνιδρυτής της Guess, Paul Marciano, σκηνοθέτησε την καμπάνια, την οποία και κατηύθυνε περισσότερο στη φιλοσοφία των αρχικών της Guess, δίνοντας μία πολύ ρετρό διάθεση. «Η Jennifer Lopez είναι το όνειρό ενός Guess Girl! Είναι μία ολοκληρωμένη καλλιτέχνης. Είναι εικονική και αισθησιακή. Ο αντίκτυπος και η επιρροή της Jennifer Lopez συνεχίζει να μεγαλώνει και αυτή η καμπάνια γιορτάζει την ιδέα ότι οι γυναίκες γίνονται όλο και πιο όμορφες και ταλαντούχες όσο αυξάνεται η εμπειρία τους στη ζωή. Η ομορφιά και η φινέτσα της λάμπουν μέσα σε αυτήν την καμπάνια.», είπε ο Marciano σε ένα δελτίο τύπου.

 

You may also like