Με ένα χρόνο καθυστέρηση το EURO 2021, ξεκίνησε χθες και θα διεξαχθεί μέχρι και τις 11 Ιουλίου σε 11 ευρωπαϊκές πόλεις. Και φυσικά ο οίκος BOSS Parfums γιορτάζει την έναρξη της συναρπαστικής σεζόν ποδοσφαίρου με μια νέα καμπάνια, “Unite to Celebrate“. Είναι αφιερωμένη στην περιορισμένη έκδοση BOSS Bottled United Eau de Parfum. Η καμπάνια επικεντρώνεται στη συναισθηματική δύναμη του αθλητισμού να εμπνέει, να εμπλέκει… Και να ενώνει παίκτες και θαυμαστές.
Ενωμένοι για να γιορτάσουμε
Η έμπνευση της νέα καμπάνιας βασίζεται τόσο στη δύναμη της ενότητας, όσο και στην ξεσηκωτική ιδέα του εορτασμού που καθιστά τον αθλητισμό μια παγκόσμια γλώσσα. Πρόκειται για μια κινηματογραφική ταινία, από τον σκηνοθέτη Romain Chassaing σε ασπρόμαυρο πλαίσιο. Συνδυάζει το εμβληματικό στιλ του οίκου BOSS με το συναίσθημα και την ένταση του παιχνιδιού του ποδοσφαίρου. Πέντε ταλέντα παγκόσμιας κλάσης πηγαίνουν στο γήπεδο. Επιδεικνύουν όχι μόνο την ατομική τους ικανότητα αλλά και την ασύγκριτη ομαδική τους εργασία. Βλέπουμε τους παίκτες, όλοι ντυμένοι με κοστούμι BOSS, να συνεργάζονται για να ξεπεράσουν ένα διαρκώς κινούμενο και μεταλλασσόμενο γήπεδο. Το συνηθισμένο γίνεται ασυνήθιστο… Καθώς η ταινία ολοκληρώνεται με ένα εντυπωσιακό goal – και έναν αξέχαστο εορτασμό. Η καμπάνια Unite to Celebrate βασίζεται επίσης στις διαχρονικές αξίες του BOSS Bottled Man of Today. Ακεραιότητα, φιλοδοξία, πάθος και πίστη – και δείχνει πως μέσω της ενότητας, κάθε εμπόδιο μπορεί να ξεπεραστεί.
Πέντε ταλέντα παγκοσμίου κλάσης
Η νέα αυτή καμπάνια παρουσιάζει πέντε αστέρια του ποδοσφαίρου των οποίων οι επιτυχίες εμπνέουν τους θαυμαστές τους σ’ όλο τον κόσμο. Πρόκειται για τα αναγνωρίσιμα ταλέντα, τον Γερμανό μέσο Toni Kroos, τον Άγγλο επιθετικό Harry Kane, τον Γάλλο αμυντικό Raphael Varane…Τον Ισπανό μέσο Sergi Roberto και τον Κολομβιανό επιθετικό Radamel Falcao. Προστατεύοντας την ακεραιότητα τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου, τα πέντε πρόσωπα της καμπάνιας ενώνονται για να εκπροσωπήσουν τον Man of Today. Κάθε ένας από αυτούς, είναι άντρας με ουσία, καθώς και με στυλ, περίπλοκος αλλά και πολύπλευρος. Το σημαντικό μέρος της της επιτυχίας του αποτελεί το να παραμένει πιστός στις αξίες του.
Ένα άρωμα εμπνευσμένο από το ποδόσφαιρο
Το περιορισμένης έκδοσης, BOSS Bottled United παντρεύει ιδανικά αρρενωπή φρεσκάδα και αστική ζεστασιά με νότες εσπεριδοειδών, μέντας, και θερμών ξύλων. Οι ψηλές νότες από αρωματικό Μπούχου Νότιας Αφρικής και Κόκκινου Πορτοκαλιού οδηγούν σε μία ζωντανή καρδιά από Δυόσμο, Μέντα και Ρίζα Ίριδας. Αφυπνίζουν τις αισθήσεις. Μια ζεστή βάση από Βέτιβερ, Πατσουλί και Cashmeran αγκαλιάζει το άρωμα με ξυλώδη κομψότητα. Αναζωογονημένο με νέα εξωτερική συσκευασία σε ματ μαύρο με ασημί ανάγλυφο, το άρωμα ενσωματώνεται στο εμβληματικό μπουκάλι BOSS Bottled… Με λαμπερό μεταλλικό φινίρισμα, αναφορά τόσο στα αθλητικά τρόπαια όσο και τους εορτασμούς της νίκης.
Το #suitchallenge επιστρέφει
Η νέα καμπάνια “Unite to Celebrate” σηματοδοτεί επιπλέον την έναρξη νέου κύματος της viral πρόκλησης #SuitChallenge, με έμπνευση αυτή τη φορά από το ποδόσφαιρο. Ακολουθώντας το βίντεο του ηθοποιού Chris Hemsworth να κάνει σέρφινγκ με κοστούμι BOSS, η πρόκληση εξαπλώθηκε γρήγορα στα κοινωνικά μέσα το καλοκαίρι του 2019, καθώς άνδρες και γυναίκες από όλο τον κόσμο χάριζαν ολοένα και πιο δημιουργικές απαντήσεις στην ερώτηση «Τι θα κάνατε με ένα κοστούμι;». Το ίδιο το πνεύμα του ανταγωνισμού που οδηγεί κάθε αγώνα ποδοσφαίρου θα ζωντανέψει στο #SuitChallenge, δημιουργώντας τον ενθουσιασμό και την απόλαυση γύρω από την περίσταση. Για το δεύτερο αυτό κύμα της πρόκλησης, influencers από όλο τον κόσμο καλούνται να πετάξουν στον αέρα μια ποδοσφαιρική μπάλα φορώντας ένα κοστούμι BOSS… Και στη συνέχεια να περάσουν την μπάλα στους οπαδούς τους για να κάνουν το ίδιο.