Το Sound of Donna είναι το νέο γυναικείο άρωμα από τον οίκο Trussardi. Ένα άρωμα για τις γυναίκες που ανήκουν στην X Generation και στις Millennials που είναι: νέες, πολυάσχολες, αγαπούν τη δουλειά τους και τον ελεύθερο χρόνο τους.
Λατρεύουν τη μουσική, τη ζωή και τις ευκαιρίες της, καθώς και τους άνδρες
που μπορούν να τις κάνουν να γελούν πραγματικά. Το Sound of Donna,
δημιουργία της Emilie Coppermann, είναι γεμάτο οσφρητικές εκπλήξεις,
όπως η αντίθεση μεταξύ μανταρινιού και μανόλιας, πράσινου αμυγδάλου,
tuberose, ηλιοτρόπιου και νότες Mont Blanc. Το άρωμα αποτίνει φόρο τιμής
στην κομψότητα του οίκου, αλλά με ένα άγγιγμα ανυποχώρητης θηλυκότητας, ικανό να κερδίσει το κοινό, όπως μια pop επιτυχία.
Κομψό αλλά και αντισυμβατικό, το Sound of Donna είναι ένα άρωμα που δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο. Ανήκει σε μια νέα οσφρητική οικογένεια: Ανατολίτικο / Floral / Gourmand / Ξυλώδες. Στις νότες κορυφής, ο χυμός από μανταρίνι φλερτάρει με φρέσκα πράσινα αμύγδαλα και την απαράμιλλη φρεσκάδα της μανόλιας. Στις νότες καρδιάς, ο αισθησιασμός του tuberose εντείνεται από την αδιαμφισβήτητη θηλυκότητα του τριαντάφυλλου και την χαλαρή απαλότητα του ηλιοτρόπιου. Στις νότες βάσης, υπάρχει μια λεπτή ισορροπία τριών στοιχείων, που συνήθως αντιπαραβάλλονται μεταξύ τους: το σανταλόξυλο, το πατσουλί και τη νότα του Mont Blanc. Το τελευταίο συστατικό είναι και το βασικό ολόκληρης της αρωματικής δημιουργίας.
Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ
Το κυρίαρχο χρώμα της συσκευασίας και του μπουκαλιού είναι το Pantone 18-3838 Ultra Violet, το χρώμα του 2018. Πρόκειται για έναν έντονα προκλητικό τόνο του βιολετί που αποπνέει πρωτοτυπία, αγνότητα και μια οραματική άποψη που χαράζει τη διαδρομή για το μέλλον. Οι αινιγματικές βιολέτες αποτελούσαν πάντοτε ένα σύμβολο της εκκεντρικότητας και της καλλιτεχνικής έμπνευσης. Ο άλλος τόνος που χρησιμοποιείται είναι το ασημί, το οποίο εμφανίζεται στο ανάγλυφο λογότυπο με την ονομασία του αρώματος, τόσο στις όψεις της συσκευασίας όσο και στου μπουκαλιού. Το μπουκάλι κοσμείται στα πλαϊνά από δύο λωρίδες σε ασημί απόχρωση.
Το ίδιο υλικό έχει χρησιμοποιηθεί στο λογότυπο με σχήμα Τ – το αρχικό του Trussardi και το πρώτο σύμβολο της μάρκας – που είναι χαραγμένο στο καπάκι του μπουκαλιού. Οι οριζόντιες γραμμές σε σχήμα κύματος είναι ανάγλυφες πάνω στη συσκευασία και στο μπουκάλι: μια επαναστατική και ασυνήθιστη ερμηνεία του μουσικού πενταγράμμου.
Ο σχεδιασμός του μπουκαλιού δεν έχει διαφορές στις δύο του όψεις, ώστε να γίνεται αντικείμενο θαυμασμού από κάθε γωνία χωρίς προκαθορισμένη προοπτική. Είναι μια μεταφορά μιας γυναίκας που αφήνει το στίγμα της με τη μορφή του ήχου.
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ
Ένα έντονο πορτρέτο μιας γυναίκας που δημιουργήθηκε από την Emma Tempest, μια φωτογράφο μόδας και lifestyle γεννημένη και μεγαλωμένη στην Κορνουάλη που τώρα ζει ανάμεσα στο Λονδίνο, το Παρίσι, τη Νέα Υόρκη και το Λος Άντζελες. Η γυναίκα της καμπάνιας είναι η Annalisa, η όμορφη 33χρονη τραγουδίστρια και τραγουδοποιός που έκανε το ντεμπούτο της στο talent show «Amici» το 2011 (κέρδισε το ειδικό βραβείο κριτικών) και έχει ήδη συμμετάσχει με επιτυχία σε τέσσερα Φεστιβάλ Τραγουδιού του Sanremo. Φέτος το υπέροχο τραγούδι της “Il mondo prima di te” κέρδισε την τρίτη θέση, το τηλεοπτικό του οποίου ξεπέρασε 21 εκατομμύρια προβολές. Η Annalisa – κατέχει πτυχίο φυσικής, έχει πάνω από 1 εκατομμύριο ακόλουθους στο Instagram και ένα απεριόριστο πάθος για τη μουσική – είναι η τέλεια διασημότητα για το νέο άρωμα του οίκου Trussardi Parfums, Sound of Donna.