Και ο κόσμος της ομορφιάς έχει κάποια νέα που αξίζει να τα μοιραστούμε μαζί σας…
O οίκος BOSS Parfums περνάει το δυναμικό παιχνίδι της αποπλάνησης στο επόμενο επίπεδο, παρουσιάζοντας τη συλλογή BOSS THE SCENT INTENSE: δύο νέα, έντονα, σαγηνευτικά αρώματα για εκείνη και για εκείνον.
Ο Βρετανός ηθοποιός Theo James και η Γερμανίδα μοντέλο Anna Ewers επιστρέφουν στους ρόλους τους ως η απόλυτη ενσάρκωση των BOSS Man &Woman, σε μια νέα συναρπαστική digital καμπάνια από τον Guy Aroch.
Ο ερχομός του Peter Dundas, του νέου creative director του οίκου Roberto Cavalli, ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του brand. Οι δημιουργίες του σχεδιαστή μεταδίδουν την αισθητική του οίκου, δίνοντας μια νέα edgy διάσταση, μια ενέργεια που πηγάζει από τον συνδυασμό ενός bohemian τρόπου ζωής και ροκ μουσικής. Ο νέος άντρας Cavalli άξιζε ένα άρωμα που να είναι σε συνδυασμό με το μοναδικό του στυλ, να είναι ύμνος στον τρόπο ζωής του…
Το νέο άρωμα Roberto Cavalli Uomo ανοίγει με τις ιδιαίτερες νότες μαύρης βιολέτας, αγαπημένο λουλούδι του Christophe Raynaud. Πομπώδες και μυστηριώδες, αυτό το γοητευτικό άρωμα έρχεται και φεύγει ελεύθερα με το σέξι σαφράν να προσδίδει αρρενωπότητα και να ξυπνάει τις αισθήσεις.
Η έντονη νότα μελιού με λεβάντα στην καρδιά του αρώματος, προσθέτει βάθος και όγκο.Οι νότες σανδαλόξυλουδεμένες με μοναδικούς ανατολίτικους τόνους patchouli και tonkabeans μαγνητίζουν και το κάνουν απλά αξέχαστο.
Κάθε καλοκαίρι, η πλειονότητα των γυναικών φοβάται ένα πράγμα, το μέγεθος στο μαγιό τους, πίσω από το οποίο κρύβεται κάτι αγχωτικό – μια «ταμπέλα» που βάζουν στον εαυτό τους. Σε έναν κόσμο όπου οι τέλειες αναλογίες και το μικρό μέγεθος στις ετικέτες των ρούχων είναι συνώνυμα της ομορφιάς, οι γυναίκες αισθάνονται ότι πρέπει να υπακούουν σε αυτά τα στερεότυπα για να θεωρούνται όμορφες.
Mε όραμα τη δημιουργία ενός κόσμου όπου η ομορφιά αποτελεί πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους, το Dove παρουσιάζει το νέο του κοινωνικό πείραμα με τίτλο Beauty Has No Labels. Στόχος του κοινωνικού πειράματος είναι να εμπνεύσει και να ενθαρρύνει τις γυναίκες να αγαπήσουν τον εαυτό τους και να αγκαλιάσουν το σώμα τους, χωρίς να δίνουν σημασία στο μέγεθος που αναγράφεται στην ετικέτα του μαγιό τους. Σημαίνει κάτι αν είσαι small, large ή extra-large; Η νέα καμπάνια του Dove, Beauty Has No Labels θέτει το ερώτημα: «Αν η ετικέτα έγραφε αυτό που εσύ νιώθεις, τι θα ήταν αυτό;».
Παρακολουθείστε το βίντεο του κοινωνικού πειράματος εδώ:
και πάρτε μέρος στη συζήτηση στο #BeautyHasNoLabels