Super Συνεργασία του UNO® με τη Nike και τον Γιάννη Αντετοκούνμπο

Η Nike και ο Γιάννης Αντετοκούνμπο γιορτάζουν τα 50 χρόνια UNO®με ένα «κάρφωμα» στην καρδιά της μόδας… Και παρουσιάζουν μια σειρά footwear, ρούχων, θεματικές κάρτες UNO® και ένα UNO Αpp-Event.

Η Mattel ανακοινώνει τη νέα συνεργασία με μια σειρά προϊόντων που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, τον κορυφαίο αθλητή του NBA και μεγάλο θαυμαστή του παιχνιδιού με κάρτες UNO®.

«Θέλω κάθε προϊόν να είναι γνήσιο και αυθεντικό και το να παίζω UNO®με τα αδέρφια μου είναι ένα μεγάλο μέρος της ζωής μας. Η ομάδα της Nike έκανε εξαιρετική δουλειά υλοποιώντας τις ιδέες μου. Πιστεύω ότι έχουν δημιουργήσει σε αυτή τη συλλογή, προϊόντα για κάθε λάτρη της Nike, του UNO® και του μπάσκετ».

Γιάννης Αντετοκούνμπο , πολυτιμότερος παίκτης του πρωταθλήματος ΝΒΑ (2019-2020)

Για τον Ray Adler, Global Head of Games της Mattel, η συνεργασία του brand με τον παγκοσμίου φήμης αθλητή είναι ο τέλειος εορτασμός για τα 50 χρόνια UNO®».

Τι περιλαμβάνει η σειρά;

• Σειρά υποδημάτων με την υπογραφή της Nike Zoom Freak 3, Air Force 1 και Offline με χρώματα UNO®και το σχέδιο του Γιάννη. Μόνο για μέλη, ένα μαύρο χρώμα Zoom Freak 3, με λογότυπο 50 χρόνια UNO®στη γλώσσα του παπουτσιού και κάρτες μπαλαντέρ στο μπροστινό μέρος του. Επίσης, πρωταγωνιστούν τα βασικά χρώματα του παιχνιδιού για να ολοκληρώσουν μια εμφάνιση UNO®.

• Μια ειδική σειρά ρούχων Nike. Θα αποτελείται από ένα κλασικό βαμβακερό μπλουζάκι και ένα καπέλο με τον αριθμό τηςφανέλας του Γιάννη. Η σειρά υποδημάτων και ρούχων θα πωλούνται στο Nike.com τους επόμενους μήνες.

• Μία έκδοσηUNO® κάρτες με την υπογραφή του Γιάννη. Θα διαθέτει έναν νέο κανόνα ώστε οι παίκτες να «πιέσουν για λάθος» και να κλέψουν τη σειρά. Το σετ θα πωλείται μέσα από την πλατφόρμα Mattel Creations και NTWRK από τις 11 Νοεμβρίου.

Μέρος της συνεργασίας είναι και το UNO! Mobileapp, μια εφαρμογή για κινητά σε συσκευές iOS και Android. Θα περιλαμβάνει και την ειδική UNO έκδοση με την υπογραφή του Γιάννη. Με τις κάρτες, οι παίκτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον νέο κανόνα του Γιάννη και να διακοσμήσουν το προφίλ τους με θεματικά έπαθλα. Οι κάρτες και τα έπαθλα θα είναι διαθέσιμα κατά τη διάρκεια του UNO x Giannis app event, από την 1η Νοεμβρίου έως τις 30 Νοεμβρίου.

Η Mattel Creations, συνεργάζεται με ευφάνταστους καλλιτέχνες, brands και influencers της ποπ κουλτούρας του σήμερα. Σκοπός είναι να δημιουργήσουν μέσα από τα εμβληματικά προϊόντα της Mattel νέα εμπνευσμένα σχέδια. Εκεί όπου τα παιχνίδια γίνονται τέχνη και η τέχνη επηρεάζεται από τα παιχνίδια.

Επισκεφθείτε τα @UNO, Nike& @MattelCreations για περισσότερες πληροφορίες.

You may also like