Θυμάστε όλες εκείνες τις στιγμές που παρακολουθούσατε την αγαπημένη σας blogger ή εταιρεία σε κάποιο story στο Instagram και παρήλαυναν υπέροχα αντικείμενα και ρούχα που θέλατε να αποκτήσετε; Όμως έπρεπε να ψάξετε για να εντοπίσετε τη τοποθεσία του e-shopτους και πολλές φορές καταλήγατε να μην τα βρίσκετε καν. Ε, λοιπόν, το Instagram αποφάσισε να επεκτείνει τις δυνατότητές του στο shoppingκαι να παρουσιάσει την πιο γρήγορη και πρακτική λύση στο πρόβλημά σας.
Η εφαρμογή που ανήκει στο Facebook και που μέχρι τώρα μας άφηνε να αγοράσουμε μόνο μέσω του feed μας, δημιούργησε stickers που θα υπάρχουν μέσα στα storiesκι ο ενδιαφερόμενος θα μπορεί απλά να πατήσει πάνω τους και να αγοράσει αυτό που επιθυμεί κατευθείαν μέσω του Instagram.
Προς το παρόν, τη νέα δυνατότητα έχουν brands, όπως η Adidas, η Aritzia και η Louis Vuitton, αλλά στο μέλλον όλο και περισσότερες εταιρείες θα προστεθούν. Αυτό το εργαλείο είναι διαθέσιμο μόνο σε επιχειρήσεις και όχι σε ιδιώτες πωλητές ή καταναλωτές που προσπαθούν να βγάλουν κάποιο επιπλέον εισόδημα. Στη συνέχεια, βέβαια, ενδεχομένως να προστεθεί και αυτή η δυνατότητα.
Όπως είναι λογικό, το εν λόγω χαρακτηριστικό είναι πολύ χρήσιμο για τους εμπόρους, καθώς μειώνεται ο χρόνος που χρειάζεται ο καταναλωτής για να πραγματοποιήσει την αγορά, αφού αγοράζει απευθείας από τostory που ήδη παρακολουθεί. Οι αγοραστές, από την άλλη, δε θα έχουν πια την απογοήτευση του να βλέπουν κάτι που τους αρέσει και να μην μπορούν να το βρουν για να το αγοράσουν.
«Τα brands ήταν από αυτούς που υιοθέτησαν τα stories από νωρίς. Δημιουργούν από τα πιο ελκυστικά περιεχόμενα που βλέπονται περισσότερο (από τους χρήστες) στην πλατφόρμα», έγραψε η εταιρεία σε ένα blogpost της.