Η καταστροφή που έχουν αφήσει πίσω τους οι πυρκαγιές στην Αυστραλία είναι οπωσδήποτε τραγική. Σε ό,τι αφορά το περιβάλλον, μάλιστα, οι ειδικοί εκτιμούν πως σχεδόν ένα δισεκατομμύριο άγρια ζώα έχουν χάσει τη ζωή τους, αριθμός ο οποίος θα έχει αρνητικό αντίκτυπο στην εξέλιξη του οικοσυστήματος. Ήδη πολλοί έχουν συνεισφέρει τον οβολό τους σε crowdfundingκαμπάνιες προκειμένου να προσφέρουν μία ανακούφιση στις πληγείσες περιοχές, ενώ και πολλοί celebrities, όπως ο Αυστραλός Chris Hemsworth, η Ellen DeGeneres κι ο Tom Hanks έχουν κάνει τις δικές τους δωρεές. Η πιο ενδιαφέρουσα καμπάνια, όμως, είνα αυτή που “τρέχει” στους δρόμους Νέας Υόρκης.
Η οργάνωση “Koalas of NYC” έχει τοποθετήσει λούτρινα κοάλα σε δρόμους αλλά και σε κεντρικά σημεία κι αξιοθέατα της αμερικανικής μεγαλούπολης μαζί με μία κάρτα που ενημερώνει το κοινό για την απώλεια που υπέστη το οικοσύστημα της Αυστραλίας. Στην κάρτα οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον QR κωδικό που θα βρουν και σκανάροντάς τον να προσφέρουν ένα ποσό για τις ανάγκες των ζώων που έχουν διασωθεί, όπως τροφή, νερό και φαρμακευτική αγωγή.
“Αυτή τη στιγμή το προσωπικό μας, ειδικοί αλλά κι έμπειροι εθελοντές εργάζονται ασταμάτητα ώστε όλα τα ζώα που έχουν διασωθεί να λάβουν τη δέουσα φροντίδα. Στα ζώα συγκαταλέγονται κοάλα, καγκουρό, wombats, πόσσουμ, πτηνά, φίδια και πολλά ακόμη είδη”, αναφέρουν εκπρόσωποι της οργάνωσης.Ακόμη συμπληρώνουν πως “υπάρχει άμεση ανάγκη τα ζώα αυτά να βρεθούν, να διασωθούν και να λάβουν την απαραίτητη φροντίδα. Ο πληθυσμός τους έχει πληγεί σημαντικά, καθώς χάσανε τις φωλιές τους και θα χρειαστεί αρκετός καιρός να διορθωθεί η όποια ζημιά. Αυτή η κατάσταση μπορεί να τα απειλήσει ακόμη και με εξαφάνιση αν δεν ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα”.
Έτσι όσοι κυκλοφορούν στους δρόμους της Νέας Υόρκης βλέπουν λούτρινα κοάλα να κρέμονται από κολώνες φωτισμού, σε φράχτες στο Central Park, στη γέφυρα του Μπρούκλυν, στo Columbus Circle, στην Times Square,ακόμη και σε σταθμούς πυροσβεστικής.
Η “Koalas of NYC” έχει ήδη λάβει προσφορές από κοινότητες, επιχειρήσεις και celebrities, φτάνοντας ήδη τον αρχικό στόχο των δεκαπέντε χιλιάδων δολαρίων. Με αυτήν την καμπάνια, όμως, είναι βέβαιο πως το ποσό αυτό μπορεί να αυξηθεί γεωμετρικά!
Πηγή & Photo credits: Bored Panda